Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:18:46 GMT

تولد 23 هزار و 486 نوزاد درقم تا پایان بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۱۰۱۲

تولد 23 هزار و 486 نوزاد درقم تا پایان بهمن ماه

قم - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 23 هزار و 486 مورد نوزاد در قم متولد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چهاردرصدی را نشان می دهد.

خلیل مرادی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 12 هزار و 14 مورد نوزاد پسر و 11 هزار و 472 مورد نوزاد دختر به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در نام های پسران؛ علی، امیرعلی، محمدحسین، امیرعباس و امیرحسین و در نام های دختران؛ فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 310 مورد دوقلوزایی، 19 مورد سه قلوزایی و 2 مورد چهارقلوزایی به ثبت رسیده است.
مرادی همچنین از کاهش سه درصدی آمار طلاق درقم خبر داد و گفت: دراین مدت 2 هزار و 818 مورد طلاق ثبت شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 2 هزار و 916 مورد بوده است کاهش را نشان می دهد.
وی ادامه داد: آمار ازدواج امسال نیز هشت هزار و 17 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 9 هزار و 372 مورد بوده ، 14 درصد کاهش یافته است.
مرادی با اشاره به افزایش سه درصدی وفات در این استان خبر داد و گفت: در این مدت پنج هزار و 429مورد وفات به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که پنج هزار و 257 مورد بوده، افزایش یافته است.
جمعیت استان قم در سرشماری سال 95، یک میلیون و 292 هزار و 283 تن اعلام شده است.
8138/ 6133/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

منبع: مهر

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران