Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک کشاورزي در سامانه همراه بانک خود، خدمت منحصر به فرد و جديدي را با عنوان «فعال سازي و مديريت همراه بانک بدون مراجعه به شعب» ارائه کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، مشتريان با استفاده از اين خدمت قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعب بانک، براي اتصال حساب يا کارت خود به همراه بانک، قطع ارتباط آن ها و همچنين تخصيص يا تغيير رمز حساب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، مشتريان پس از ورود اطلاعات لازم براي احراز هويت، پيامک پنج رقمي «کد معتبر سازي شماره موبايل در اينترنت بانک کشاورزي»را دريافت مي کنند و در مرحله دوم، تصديق هويت با ورود اطلاعات کارت و کد دريافتي انجام مي شود.
اين گزارش مي افزايد پس از تصديق اطلاعات در مرحله قبل، ليست شماره حساب ها و کارت هاي متصل به شماره تلفن همراه (براي مشتريان فعلي همراه بانک) نمايش داده مي شود و مشتري مي تواند تغييرات مورد نظر را در حساب ها و کارت هاي متصل به همراه بانک خود اعمال کند. همچنين مشتريان جديد متقاضي بهره برداري از همراه بانک قادر به معرفي حساب ها و کارت هاي خود براي فعالسازي همراه بانک هستند.
شايان ذکر است براي دسترسي به اين خدمت بانک کشاورزي مي توانيد به وب سايت بانک به آدرس www.bki.ir مراجعه و يا اينجا را کليک فرماييد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا علیزاده‌رضایی با اشاره به تأمین اعتبار کافی خدمات توان‌بخشی در استان اظهارکرد: خوشبختانه موفق شدیم تا با ارائه فهرستی از خانواده‌های مددجویان که مشکل برقراری حق پرستاری داشتند و در دهک‌های یک و ۲ ما بودند، حق پرستاری ایشان را واریز کنیم.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی به مددجویان دهک سوم هم اشاره کرد و گفت: برای برخی مددجویان و خانواده‌های آنان که دارای یک، ۲ معلول یا بیشتر بودند و در سال گذشته، هیچ‌گونه مقرری‌ از بهزیستی دریافت نکرده بودند نیز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: مددجویانی در دهک اول نیز بودند که در سال گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده بودند؛ برای آن‌ها هم نهایتاً تا مبلغ یک میلیون تومان واریز شد. شایان ذکر است این مبلغ برای همه نبوده و شامل حال برخی خانواده‌های با ۲ معلول و بیشتر شده است.

علیزاده در ادامه به شرایط استفاده از کارت‌های شناسایی معلولان اشاره کرد و گفت: کارت شناسایی معلولان به‌مثابه سند هویتی آنان و هم‌پای مدارک شناسایی مانند کارت ملی است. ضمن اینکه کارت معلولیت از درجه اعتبار کافی برای انجام امور روزانه معلولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز برخوردار است.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: با مساعدت‌های صورت‌گرفته، صدور کارت آنی شده و ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه چاپ می‌شود. بااین‌حال، لازمه صدور، تکمیل پرونده توان‌بخشی است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟