Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ششمین و آخرین جلسه هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن در سال ۱۳۹۶با حضور اعضاء و به ریاست استاد شهریار پرهیزکار تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ششمین و آخرین جلسه هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن در سال 1396با حضور اعضاء و به ریاست استاد شهریار پرهیزکار تشکیل شد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی این مؤسسه به گفته محمود کریمی معاونت آموزش مؤسسه، در آخرین جلسه هیأت علمی در سال 1396 حجت الاسلام والمسلمین فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیأت امناء، اساتید پرهیزگار، سعیدیان ، حنیفی، حشمتی و همچنین چاوشی مدیر مؤسسه مهد قرآن حضور داشتند و در خصوص آموزش تخصصی ترتیل قرآن کریم برای حافظان کل قرآن و مربیان مهد قرآن بحث و تبادل نظر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش آقای کریمی با اشاره به 50 مصوبه هیئت علمی در جلسات سال 1396 تصریح کرد: در راستای رشد و شکوفایی حافظان قرآن، اضافه شدن 2 دوره شامل 20 و 25  جزء به آزمون های حافظان قرآن، اخذ آزمونهای سه مرحله ای از برخی حافظان کل قرآن مؤسسه ، تهیه سرفصل دوره تربیت مربی آموزش جامع قرآن ، ارائه نمونه ترتیل آموزشی از قاریان مختلف و گزینش مربیان و حفاظ جهت آموزش ویژه ترتیل و ... از دیگر مصوبات جلسات هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن در سال 1396 بود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با گرامی داشت یاد شهید مطهری و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به دیدار فرهنگیان و معلمان با رهبری معظم انقلاب و دقت نظر و توجه ایشان به آموزش و پرورش و برنامه‌های داخلی این وزارت خانه نظیر سند تحول بنیادین، توجه به مدارس دولتی و توانمند سازی معلمان و ثبات مدیریت در آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت آموزش و پرورش استان پرداخت و در ادامه به بخشی از توفیقات مجموعه در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به نبوغ فکری و عملی در جهات مختلف رسیده است که از جمله‌ی آن می‌توان به احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و بیش از ۴۰ هزار متر مربع چمن مصنوعی، اجرایی سازی رتبه بندی برای همکاران، رشد شرکت دانش آموزان در طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی و… برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مدارس، افزایش پوشش تحصیلی و اجرای طرح‌های قرآنی و توانمند سازی معلمان در طرح اتقان و برگزاری جشن‌های تکلیف‌های عبادی و سیاسی و… اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان به موفقیت معلمان نمونه استان در مرحله کشوری اشاره داشت و گفت: امسال از ۸ معلم معرفی شده به مرحله کشوری ۲ نفر از آنان نمونه کشوری شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از معلمان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097182

دیگر خبرها

  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام