Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@14:23:34 GMT

معرفی فرماندار جدید رزن

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۱۴۵۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، امروز همچنین خانم کاویانی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان رزن معرفی شد.

دراین مراسم استاندار با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارهمه مسئولین باشد گفت : سهمیه اشتغال استان در سالجاری نوزده هزارو ۹۰۰نفر است که با توجه به ظرفیت هایی که در استان وجود دارد پیش بینی می شود بیش از۳۰هزار شغل در استان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای نیکبخت افزود : تا به امروزهم بیش از۱۶هزار شغل در استان ایجاد شده است.او ادامه داد : سال آینده هم تعهد دادیم بیش از۳۰هزار شغل ایجاد کنیم .

استاندار با بیان اینکه امسال دولت اعتبارات خوبی در بحث ایجاد اشتغال برای استان پیش بینی شده است خاطرنشان کرد :در سالجاری بیش ازهزارو ۵۰۰میلیارد تومان منابع برای ایجاد اشتغال در اختیاراستان قرارگرفته است.

آقای نیکبخت جایگاه استان را در بحث اقتصاد مقاومتی خوب ارزیابی کرد و  گفت: تعهد استان همدان درسالجاری برای واگذاری پروژه دولتی به بخش خصوصی ۱۳۵پروژه بود که تا به امروز ۵۰۱ پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است.

او در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ منابع آب گفت : ۸۵درصد از زمین های کشاورزی استان مجهز به ابیاری تحت فشار شده است درحالی که میانگین کشور ۵۰درصد است.

استاندار در پایان گفت: معیار سنجش عمل فرمانداران جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است