Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان - نماینده مردم دامغان در مجلس دهم درباره آخرین وضعیت دانشکده داروسازی و بیمارستان ۶۵تختی دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: خیران ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی پیش از ظهر یکشنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به میزبانی تالار همایش‌های خوارزمی این دانشگاه بابیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی خیران برای ایجاد دانشکده داروسازی و احداث بیمارستان ۶۵ تختخوابی دانشگاه آزاد دامغان کمک کردند، تأکید کرد: یکی از ظرفیت‌های خوبی که همواره به کمک دولت و بخش‌های آموزشی آمده، خیران هستند که باید بیش از گذشته آن‌ها را تکریم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در وضعیت اقتصادی امروز وقف و امورات خیر به‌خصوص در حوزه درمان، علم و فرهنگ دارای اهمیتی بسزا است، افزود: دامغان با حمایت همین خیران نیک‌اندیش و تلاش مردم و مسئولان آینده‌ای درخشان دارد که با اختصاص اعتبارات ملی و استانی شاهد رشد و شکوفایی آن در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

اشتغال ۱۵۰هزار نفر استاد در دانشگاه‌های کشور

عضو خانه ملت بابیان اینکه درگذشته چهار هزار استاد در دانشگاه‌های کشور مشغول به کار بودند درحالی‌که امروز این میزان به ۱۵۰هزار نفر رسیده است، تأکید کرد: این پیشرفت‌های علمی و آموزشی به‌خصوص در حوزه ارتقای فضاهای آموزش عالی جز باهمت مردم و مسئولان و نگاه ویژه به ارتقای علمی کشور با محوریت دانش داخلی و متخصصان ایرانی میسر نبوده است.

حسن بیگی بیان کرد: امروز دانشگاه‌های کشورمان در سطح بین‌المللی حضوری پررنگ دارند و نمونه آن ایجاد دانشگاه‌های آزاد در کشورهای خارجی محسوب می‌شود که نشان‌دهنده عملکرد مثبت در حوزه آموزش عالی است.

وی در ادامه و بابیان اینکه باید زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با حضور مسئولان فراهم شود، تأکید کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی همان‌طور که در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید قرارگرفته، می‌تواند شکوفایی دانشگاه‌ها را در پی داشته باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در دیگر بخش سخنان خود، تأکید کرد: هشت مرکز آموزش دولتی و غیردولتی با ۱۷ هزار دانشجو در دامغان فعال است که با تقویت آن‌ها می‌توان زیرساخت‌های جامعه را نیز ارتقا بخشید.

در این آیین از خدمات ۱۱ ماهه عباس علایی نوین تقدیر و نعمت‌الله نعمتی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود