Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، بخشايش مدير توسعه بازرگاني جهاد کشاورزي استان گفت: ذخيره سازي اقلام مورد نياز مردم از جمله مرغ منجمد ،برنج ،تخم مرغ و ميوه انجام شده و اقدامات لازم براي توزيع آن در زمان تعيين شده دنبال ميشود.

پايدار مدير کل غله استان که وظيفه توزيع برنج را برعهده دارند از توزيع 850 تن برنج در استان براي تنظيم بازار شب عيد خبر ميدهد و ميگويد در اين راستا سه نوع برنج هندي دانه بلند ،دانه کوتاه و تايلندي  با قيمت مصرف کننده 56000 ريال ، 26000 ريال و 36000 ريال ذخيره سازي شده و در حال توزيع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي ميگويد تاکنون 62 هزار تن از انواع برنج ياد شده توزيع شده است.

جهازي مدير کل تعاون روستايي استان هم از ذخيره سازي هزار تن پرتغال و 220 تن سيب در استان خبر داد و افزود :اين ميوه ها از محصولات توليدي کشورمان تهيه شده  و با تعيين قيمت از سوي ستاد تنظيم بازار استان  از بيستم اسفند ماه توزيع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد

جعفر مرادی‌حقیقی  در بازدید از طرح‌های آبخیزداری بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حجم ذخیره‌سازی این سازه‌ها ۱۲ میلیون مترمکعب است، ابراز کرد: این میزان رواناب در بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت‌ امسال و اسفند ۱۴۰۲ در این سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره‌سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر