Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد یزد، حسین باغ شیخی، مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان شب گذشته (5 اسفند) در کارگاه آموزشی « فروش کتاب» که به همت دبیرخانه کانون های مساجد یزد در برنامه جنبی نمایشگاه بزرگ « کتاب یزد»برگزار شد، گفت: اولین بودن و بهترین بودن راهکاری برای پیشرفت موقعیت و رستگاری در فعالیت های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تغییر دادن این روزها سهل و ممتنع است که به نوعی بسیاری آسان و سهل است اما در عین حال نمی توان ان را در جامعه انجام داد.

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان خاطرنشان کرد: کتاب « در سبک زندگی دکتر حسابی» به عنوان الگویی برای سبک زندگی ما است که می توان از طریق مطالعه بسیاری از راهکارها برای بهتر زندگی کردن را فرا گرفت.

باغ شیخی تصریح کرد: تغییر دادن مهمترین راه برای تاثیرگذاری است که در این راه بایستی تاثیرگذاران کنار هم قرار گیرند و به صورت اکتسابی نیز آن را دنبال کرد.

وی گفت: ما اگر بتوانیم یک نفر را به سمت کتابخوانی سوق دهیم رستگار می شویم.

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان بیان کرد: تشخیص کتاب های خوب و معرفی آن به دیگرانعامل موفقیت است و در این راستا نیز ما باید از دبستان و دبیرستان و دانشگاه های کیفی شروع کنیم و به صورت یک گام جلوتر حرکت کنیم.

باغ شیخی ادامه داد: ما باید فرصت کتاب را به خوبی استفاده کنیم و معتقدیم که دبستان های کیفی از صف های مساجد و کانون ها و از موعظه و تلنگرهای کوچک شروع می شود.

وی گفت: ما هنوز به باور نرسیدیم که کتاب می تواند ما را به تعالی و رسیدن به آرزوها سوق دهد و این روزها نیز ارزشمندی در کنار کتاب نهفته است.

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان گفت: ما باید به کتاب از منظر رفع خواسته ها نگاه کنیم زیرا هنر کتاب این است که اتفاقات را برای ما غیر قابل پیشبینی می کند.

باغ شیخی گفت: هنر نویسندگان خوب ما این است که در حداقل کلمات غیر قابل پیشبینی بودن را به ما نشان می دهد و در این روزها نیاز به طرح های نو و زود بازده هستیم که نزدیک به کتاب شویم و در کنار آن بمانیم.

وی افزود: اجرایی کردم پایتخت کتاب می تواند عملکرد ما را برای رسیدن به رستگاری زیادتر کند.

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان بیان کرد: ما می توانیم نوروز را با کتاب در کنار میراث فرهنگی داشته باشیم و به نوعی ترویج کتاب و کتاب خوانی داشته باشیم.

باغ شیخی ادامه داد: باور کنیم بسیاری از مشکلات و آسیب های فرهنگی را کار کارشناسان فرهنگی می تواند حل کند و در این راه نیز هر کدام ما باید مشاهده درست داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرماندار کاشان گفت: تغییر فرمانداران در هر زمانی امکانپذیر است و بر اساس مقتضیات انجام می‌شود.


سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷.۲ نبوده، اما در کاشان این مهم محقق شده و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است گفت: با نگاه به آمار‌های مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.


استاندار اصفهان، محمدی فشارکی را یکی از فرماندار‌های توانمند استان اصفهان دانست و گفت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.
مصطفی معینی منتخب مرد کاشان هم امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.


وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی، اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شا‌ها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.


در این مراسم از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع