Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش «سید مهدی صدرالساداتی» یکی از فعالین فضای مجازی متنی با عنوان «کباب خوران اشرافی مجلس» در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که ...

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ چند روز پیش «سید مهدی صدرالساداتی» یکی از فعالین فضای مجازی متنی با عنوان «کباب خوران اشرافی مجلس» در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متن تلگرامی وی به شرح زیر است:
«دیروز در مجلس شورای اسلامی ناهار دعوت بودم، هنوز نماز عصر را نخوانده بودم که وارد سالن غذاخوری شدم و میز‌ها تقریباً پر بود و هنوز باورم نمی‌شود که ناهار مجلس سلف‌سرویس با چند نوع کباب، خورشت، جوجه، کشک و بادمجان (که ظاهراً دیر رسیده بودم و تقریباً تمام‌شده بود)، چند نوع سالاد و دلستر و دوغ و میوه باشد! واقعیت این است که نماینده‌ای جلوی من رد شد که بشقابش پر از کباب بدون برنج بود و سالاد و سس و مخلفات. من لحظه‌به‌لحظه یاد زن حاج اسماعیل می‌افتادم که هفته پیش وقتی گفتم گوشت می‌خورید؟ باخشم و تمسخر گفت: گوشت؟! یعنی ما نان خالی هم نداریم».   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   فیلمی که وی در کانالش منتشر کرده است
او در ادامه متن خود نوشته «من نمی‌دانم از چه زمانی این رویه ناهارخوری در مجلس باب شده است، نمی‌دانم که در چه ارگان‌های دیگری هم این غذا خوردن‌ها باب شده است. من از قم آمده‌ام. این چیز‌ها برایم عادی نیست. شاید هم از بدسلیقگی من است که سلف‌سرویس مجلس و آن صحنه کباب خوران با پول بیت‌المال حالم را به هم زد! شاید هم فردا بگویند این بی‌تکلف‌ترین سفره مقامات است»
این پست تلگرامی با واکنش فرزند یکی از نمایندگان مواجه شد و صدرالساداتی را «ندیدبدید» خطاب کرد. این فعال اجتماعی به صحبت این «آقازاده» واکنش نشان داد و پست زیر را منتشر نمود.
«هفته پیش وقتی خاطره کباب خوران مجلس را بازگو کردم، پسر یک نماینده گفته بود: یک ندیدبدید، یک‌بار آمده مجلس. من ندیدبدید نیستم، من کاخ شاه را در نیاوران دیده‌ام که چگونه با سرمایه‌های مملکت برای خودش آسایش درست کرده بود درحالی‌که مردم گرسنه بودند. ما طلبه‌های عادی بودیم، همراه نانوا و بقال بودیم، خیلی از علمای ما در محروم‌ترین شهر‌ها تبعید بودند و همان الاغی را سوار می‌شدند که کشاورز سوار می‌شد! مردم به ما اعتماد کردند، چون دیدند اگر پنج تومان به ما امانت می‌دهند، سرمان برود در آن خیانت نمی‌کنیم.حالا که انقلاب شده است، کشاورز همان الاغ را سوار شود و ما برای حفاظت از جان و شخصیت و مقام پرادو سوار شویم؟ شهدا برای این رفتند؟».

صدرالساداتی در ادامه پست بعدی خود عکسی از خودروی نماینده، ولی فقیه استان ایلام منتشر کرده و نوشته «عکس‌ها از صفحه آقازاده آقای «لطفی» نماینده، ولی فقیه در استان ایلام برداشته‌شده که گفته‌اند مدل پرادوی پدر پایین است و ایرادی ندارد و کاش فقط پرادو بود»   عکسی که صدرالساداتی از پرادوی امام جمعه ایلام در کانالش منتشر کرده است
او سپس اضافه کرده «نقل‌شده شهید همت کولر ماشین سپاه را روشن نمی‌کرده و به بقیه می‌گفته: شیشه‌ها را پایین بیاورید تا خنک شوید. بقیه می‌گفتند: چرا؟ می‌گفته:، چون کولر روشن کنید وضع بسیجی‌های در خط را درک نمی‌کنی»

او متن خود را با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب به پایان برده است.

رهبر انقلاب ۱۳۷۹/۰۳/۲۹:
امروز در بعضی از گفته‌ها و اظهارات، راجع به شأن و شخصیت و شرف و کرامت انسان در جامعه حرف زده می‌شود. این بلاشک از اصول اسلامی است؛ کدام نقض کرامت انسانی بالاتر از این‌که انسانی، رئیس عائله‌ای، پدر خانواده‌ای، در جامعه‌ای که در آن همه‌چیز هم هست، نتواند اوّلیات زندگی فرزندان خودش را تأمین کند؟! کدام تحقیر از این بالاتر است؟! کدام نقض شخصیت و شرف و کرامت انسانی از این بالاتر است؟!
صبح تا شب‌کار کند، آخرش به من یا به شما یا به آن مسئول دیگر نامه بنویسد که من دو ماه است به خانه‌ام گوشت نبرده‌ام!
یک‌وقت در جامعه گوشت و میوه نیست، من و شما هم نمی‌خوریم؛ یک‌وقت در جامعه امکانات رفاهی نیست، من و شما هم استفاده نمی‌کنیم؛ یک‌وقت ایام عید که می‌شود، فرزندان من و شما هم لباس نو بر تن نمی‌کنند. در این حالت کسی احساس سرشکستگی نمی‌کند؛ البلیة اذا عمت طابت.
اما وقتی همه‌چیز هست، وقتی کسانی در جامعه با استفاده از فرصت‌های نامشروع توانسته‌اند برای خودشان آلاف و الوف وزندگی‌های تجمّلی فراهم کنند، وقتی طبقاتی در جامعه هستند که برایشان پول خرج کردن هیچ اهمیتی ندارد، جمع کثیری از مردم که در بین آن‌ها رزمندگان و عناصر نظامی و کارمندان دولت و معلمان و روستاییان و مردم مناطق محروم و دور و مناطق جنوب هستند، نتوانند نان و پنیر بچه‌هایشان را فراهم کنند، کدام شکستن شخصیت و شرف انسانی از این بالاتر است؟
شما می‌خواهید جواب چه کسی را بدهید؟ شما می‌خواهید دل چه کسی را خوش کنید؟ شما می‌خواهید چه کسی از شما راضی باشد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سوار خودروی اهدایی پوتین شد! + فیلم

دریافت 10 MB کد خبر 839609 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین كيم جونگ اون کره شمالی

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند
  • فراکسیون اقلیت مجلس دوازدهم چند عضو خواهد داشت؟
  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بزرگی در قبال ایثارگران دارد
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می‌شود؟
  • (ویدئو) رهبر کره شمالی سوار بر خودروی اهدایی پوتین
  • کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سوار خودروی اهدایی پوتین شد! + فیلم
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر