Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی جایزه ادبی ملی ریحانه النبی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آسیب‌شناسی شعر فاطمی در راستای برنامه‌های همایش ملی ریحانه خبر داد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ استانها فارس نظرات

خلیل شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه برنامه‌های همایش ملی ریحانه النبی در استان فارس در شهرستان‌های شیراز و مُهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: ساعت 15 روز 14 اسفندماه کارگاه‌های آسیب‌شناسی ادبیات فاطمی با حضور رضا اسماعیلی از تهران و غلامرضا کافی از شیراز و با شرکت 300 نفر از شاعران و نویسندگان استان فارس و کشور در هتل هما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تشریح برنامه‌های شیراز گفت: دبیرخانه دائمی همایش در شیراز و شب شعر ریحانه با حضور مسئولان و شخصیت‌های مطرح کشوری و استانی بعد از نماز مغرب و عشا روز 14 اسفند در هتل هما برگزار می‌شود و شاعران در این مراسم شعرخوانی می‌کنند.

دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه عنوان کرد: همچنین کارگاه دائمی شعر و داستان کودکان و نوجوانان ریحانة النبی ساعت 10 صبح چهاردهم اسفندماه با حضور نادر فخرآور و هادی فردوسی در موسسه موسیقی آوای شیراز با حضور بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران ( دبیر همایش) و مسئولان و شخصیت‌های استانی افتتاح می‌شود. 

شفیعی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های داستان و شعر در شهرستان مُهر افزود: شاعران و نویسندگان شرکت‌کننده در این همایش در کارگاه‌های داستان و شعر که با حضور عبدالجبار کاکایی، کامران شرفشاهی، قادر طراوت‌پور و مجید کوهکن برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند همچنین شاعران و نویسندگان شهرستان مُهر و شهرهای اطراف نیز در این کارگاه‌‌ها حضور دارند.  

دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه عنوان کرد: در ادامه کارگاه‌های تخصصی از ساعت 14 تا 16 روز هفدهم اسفندماه قسمت دوم کارگاه‌های شعر و داستان با حضور خلیل شفیعی و عبدالجبار کاکایی در بخش شعر و کامران شرفشاهی و مجید کوهکن در بخش داستان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم همایش ملی ریحانه النبی از 7 اسفندماه در استان تهران آغاز می‌شود و پس از آن با اجرای برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف از 14 تا 18 اسفندماه در استان فارس شهرستان‌های شیراز و مُهر دنبال می‌شود. 

انتهای پیام/ ع

R41382/P1494/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی