Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمود افشاردوست در گفت و گویی، درباره سطح فنی تور جهانی والیبال ساحلی که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه ایران توانست یک میزبان خوب و شایسته دیگر از خود بجا بگذارد. برگزاری سومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از تمام جهات نه تنها کمتر از دوره قبل نبود بلکه بهتر ازبالاتر از دوره قبل هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که مسئول اجرایی این مسابقات هم بود ادامه داد: به هر حال تمام تیم‌هایی که درخواست داده بودند و شرایط کلی را دارا بودند به کیش آمدند و در مسابقات حضور پیدا کردند. خوشبختانه سطح کیفی مسابقات هم بالا بود و فکر می‌کنم تیم هایی که شایسته بودند هم توانستند در جمع تیم های برترین ها قرار بگیرند.
دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم های ایران حاضر در مسابقات خاطرنشان کرد: ما در والیبال سالنی و ساحلی استعدادها و پتانسیل های بسیار خوبی داریم که قطعاً باید از آنها استفاده کنیم. به هر حال در این دوره از پیکارها نماینده های ایران نتوانستند عملکرد چشم گیری داشته باشند، اما ما ناامید نمی‌شویم به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ساحلی بازان هم ادامه می‌دهیم، چون می‌دانیم که چه آینده ای در انتظار این رشته است.
افشاردوست درمورد اینکه آیا تور جهانی والیبال ساحلی بازهم در ایران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: ما سه دوره میزبان مسابقات بودیم و باید این سه سال را به صورت دقیق و از تمام جهات بررسی کنیم و ببینیم دستاورد این میزبانی برایمان چه بوده است. پس از آن می‌توان درخصوص ادامه این میزبانی یا پایان دادن به آن بهترین تصمیم را گرفت. به هر حال تنها راه رشد و توسعه والیبال ساحلی گرفتن این میزبانی ها نیست، چون ما راهکار و استراتژی خودمان را برای اینکار داریم.
افشاردوست با بیان اینکه یکی از راه ها شرکت در تورنمنت ها میزبانی است، عنوان کرد: ما ارزیابی خودمان از برگزاری سه ساله تور جهانی والیبال ساحلی را به هیأت ریسه گزارش خواهیم داد و سپس تصمیم گیری نهایی برای برگزاری مجدد یا پایان دادن به این میزبانی ها صورت می‌گیرد. باید برآورد کنیم با هزینه ای که برای میزبانی انجام می دهیم، چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم.
وی با بیان اینکه برگزاری تور جهانی تجربه بسیار خوبی بود و چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتیم، گفت: به هر حال سومین دوره هم به پایان رسید و نباید افراد پشت صحنه مسابقات را فراموش کرد. من وظیفه خودم می‌دانم از همکارانم در فدراسیون، دوستان ساحلی، افراد حاضر در کمیته ها و حتی رسانه ها که کمک زیادی در این زمینه به ما کردند تقدیر و تشکر کنم.
انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد