Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور سبک خونگ چوان شائولین سرخ، ۱۲ نشان طلا، ۹ نشان نقره و ۱۵ نشان برنز به دست آوردند.

در بخش تالو این رقابت ها، امیرحسین هیبتی، رضا ترابیان و رضا صادقی هر کدام دو نشان طلا، امیرارسلان تشنیزی و امیرحسین اشرفی هر کدام یک نشان طلا کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیررضا قهرمان دو نشان نقره، محسن اصلاحی، سینا بشکار و پارسا سقا کهواز هم هر کدام یک نشان نقره به گردن آویختند.

امیرحسین هیبتی، امیرارسلان تشنیزی، امیرعباس مؤمنی، امیرمهدی بلوطی، ارشیا پرتو، محمدمهدی حدادی، سید محمدعلی عسگری و امیرعلی قاسمی به نشان برنز بخش تالوی این رقابت‌ها رسیدند.

همچنین در بخش ساندا، محمدرضا شیروانی فیل آبادی، احمد رحیمی، حامد جهانی و آرمین افضلی، چهار نشان طلا و امیرحسین خلیل طهماسبی، علی جعفری، محمد خالدی و اصغر افضلی، چهار نشان نقره به دست آوردند.

علیرضا شریفی، امین بابامیر، مهدی شیروانی فیل آبادی، محمدحسین شاهوردی شهرکی، حامد شیروانی فیل‌آبادی، سید محمد جمال ملکوتی و محمد خسروی هفشجانی هم به نشان‌ برنز بخش ساندای این مسابقات دست یافتند.

رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور سبک خونگ چوان شائولین سرخ در دو بخش تالو و ساندا در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

درخشش در رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ۷ فرنگی کار از استان خوزستانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم  امین میرزازاده از خوزستان به این رقابت‌ها اعزام خواهند سد.  

همچنین امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی از خوزستان نمایندگان دو وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی بیشکک برای کسب سهمیه المپیک هستند.

دیگر خبرها

  • زوج توفانی زنان و یک گل حساس دیگر
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • خط و نشان کاپیتان بارسا: دنبال رئال هستیم!
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ اسفند
  • ۴ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش شاگردان محمدی در روز نخست
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین