Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‎راه استان گلستان گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس ۳۲۰ نفر نیرو در قالب ۸۸ تیم و ۱۲ پایگاه پلیس‎راه برای خدمات‎رسانی به مسافران به‎کارگیری می‎شوند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ علی عبدی ظهر امروز در ستاد خدمات سفر نوروزی استان گلستان اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه در استان برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 320 نفر در قالب 88 تیم و 12 پایگاه پلیس‎راه برای خدمات‎رسانی به مسافران به‎کارگیری می‎شوند.

رئیس پلیس‎راه استان گلستان ادامه داد: در راستای اجرای طرح نوروزی جلسات هماهنگی درون‎سازمانی و برون‎سازمانی در سطح استان گلستان برگزار شده و سال گذشته استان گلستان به همت اعضای کمیسیون‎های راه‎ها و خدمات امداد استان رتبه برتر را در بین استان‎های کشور بدست آورد.

عبدی تاکید کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس در سال 1395 در تصادف جرحی ١٢ درصد، تصادفات فوتی ٤١ درصد، مجروحین ١٩ درصد و جان‌باختگان ٤٨ درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: امید داریم نسبت به سال گذشته که عملکرد قابل قبولی داشتیم بتوانیم در بین استان‎های کشور رتبه خوبی داشته باشیم و درخواست داریم نواقص احتمالی راه‌ها برطرف شود و خط‌‎کشی‎های جاده‎ها پیگیری و در مدت باقی مانده تا پایان سال پیگیری شود.

رئیس پلیس‎راه استان گلستان تاکید کرد: تا ١٥ اسفند در درون شهری و تا 25 اسفند در برون شهری دستگاه‎های خدمات‎رسان و شهرداری‎ها می‎توانند به مرمت و تعمیر جاده‎ها و انجام پروژه‎ها اقدام کنند.

عبدی، حضور تابلو‎به‌دست‌ها برای اجاره منازل را یکی از مشکلات ایجاد ترافیک در جاده‎ها دانست و گفت: دستگاه‎ها بدون هماهنگی و صلاحیت ترافیکی از نصب چادر در حاشیه جاده‎ها خودداری کنند و انتظار داریم که در غرب و شرق استان جرثقیل به منظور حوادث در نظر گرفته شود.

حسینقلی‎قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در طرح نوروزی با 140 بازرس از اتحادیه‎ها و اصناف به نظارت می‎پردازیم.

وی با بیان اینکه ذخیره میوه، نان و سوخت در ایام نوروز برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نهاده شده، افزود: ابلاغیه‎ها و کمیته گشت مشترک را در سطح استان تشکیل دادیم و دستورالعمل نظارت ویژه از روز اول بهمن ماه به سازمان‎ها ابلاغ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه ذخیره‎سازی آرد به همت شرکت غله انجام شده، گفت: نانوایی آزادپز در مسیر مسافرتی قرار گرفته و در تهیه گوشت قرمز و سفید تمهیدات لازم انجام شده است.

قوانلو یادآور شد: سامانه ١٢٤ به صورت شبانه‎روزی آماده پاسخگویی و اجرای وظایف نظارتی است و دستگاه‎هایی مانند شهرداری‎ها ، راهداری و حمل و نقل جاده‎ای باید در نظر بگیرند که هر گونه افزایش قیمت بدون هماهنگی کمیته تنظیم بازار ممنوع است.

 محمدرضا وطنی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در آموزش و پروش ١٧ پایگاه و ١٧٦ مدرسه و بیش از یک‌هزار  کلاس درس برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته و تابستان ٣٧ هزار خانواده در مدارس اسکان دادیم، افزود: اگر تا 20 تا 30 درصد افزایش مسافر داشته باشیم برای اسکان‌شان مشکلی نداریم.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد