Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف استان بوشهر گفت: در راستای مشارکت همگانی در ترویج فرهنگ فریضه الهی، طلایه‌داران امربه معروف و نهی از منکر در استان بوشهر تشکیل شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  حجت‌الاسلام علی اکبری ظهر امروز در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه این ستاد در استان موفق عمل کرده است اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان با مشارکت ائمه جمعه، مسئولان و قشرهای مختلف مردم موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه همگان قرار دارد تصریح کرد: گفتمان این فریضه الهی، برگزاری دوره آموزشی و تبدیل شدن این مهم به عنوان دغدغه عمومی مورد توجه قرار دارد که در این راستا جلسات تخصصی برگزار می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف استان بوشهر از تشکیل گروه‌های طلایه‌داران امربه معروف و نهی از منکر در استان خبرداد و بیان کرد: در راستا تاکنون بیش از یک‌هزار نفر از اعضای طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند و دارای گواهینامه پایانی و کارت ویژه طلابه‌داران هستند.

اکبری با بیان اینکه طلایه‌داران فعالیت خود را به صورت تذکر لسانی انجام می‌دهند تاکید کرد: این گروه فعالیت خود را در ادارات، نهادها، پارک‌ها، پاساژها و دیگر مراکز انجام می‌دهئد.

وی، با بیان اینکه فعالیت طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در مدارس در قالب یادآوران اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: فعالیت این گروه در ادارات در قالب یاوران امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه طیار به نام طلایه‌داران یادآوران امر به معروف و نهی از منکر خبرداد و افزود: این سامانه برای نام نویسی آمرین به معروف و ناهیان از منکر و اجرای برنامه‌های مشترک و منسجم  راه اندازی شده است.

اکبری با  اشاره به بازرسی از 241 مرکز برای بررسی اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی منکر خبرداد و گفت:  در 120 اداره کل شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: از تمامی بخش‌های جامعه انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج معروف‌ها استفاده کنند.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف استان بوشهر با  بیان اینکه برنامه‌های ستاد بر پایه دو طرح طلایه‌داران و شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادها است خاطر نشان کرد: طرح تجلیل از دختران خوش حجاب در استان بوشهر اجرایی شده که در این رابطه 200 نفر از این افراد مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ در استان بوشهر آمار ولادت کاهشی بود، گفت: در مجموع ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر، شاهد رشد ۰.۸ درصدی ولادت هستیم.

وی اعلام کرد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۳۶ واقعه ولادت در استان بوشهر ثبت شد و جمعیت این استان به بیش از یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، افزود: بیشترین ولادت ثبت شده در این سال مربوط به شهرستان بوشهر با ۲۶.۴ درصد و کمترین سهم در این مدت شهرستان دیلم با ۲.۷ درصد دارد.

وی تصریح کرد: نسبت جنسی حاصل از ولادت‌های ثبت‌شده سال ۱۴۰۲ نیز ۱۰۶.٩ بوده که به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر متولد شده، نزدیک به ۱۰۷ پسر به دنیا آمده است.

پاسالار یادآور شد: این رقم در سال پیش از آن ۱۰۸.۹ بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: میانگین سن مادران بوشهری در تولد اولین فرزند در سال گذشته ۲۷.۱ سال بود در حالی که این میانگین در کشور ۲۷.۳ سال بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ولادت‌ها با ۳۸.۱ درصد در ۵ سال اول زندگی زوجین به وقوع پیوسته است، افزود: فاصله ۶ تا ۱۰ سال پس از زندگی مشترک زوجین ۲۹.۸ درصد و مابقی ولادت‌ها پس ۱۰ سال زندگی مشترک زوجین ثبت شده است.

پاسالار به گروه سنی مادران اشاره کرد و گفت: بیشترین ولادت‌های ثبت شده استان بوشهر مربوط به گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال است و گروه‌های سنی ۲۵ تا ۲۹ سال و گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 6097331

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد