Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@20:13:36 GMT

بانک رفاه یک بانک تجاری و تمام خدمت است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۲۹۴۶

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، فرشید فرخ نژاد در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی با بیان این مطلب افزود: بسیار خرسندیم که بانک رفاه به عنوان نخستین بانک اجتماعی کشور، طیف متنوعی از خدمات را به عموم مشتریان عرضه می کند.
عضو هیات مدیره بانک رفاه در این مراسم با تاکید بر ارج نهادن به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی توسط بانک رفاه، خاطر نشان ساخت: براین اساس بانک رفاه توجه ویژه ای به رفاه اجتماعی دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی از جمله احداث مدرسه، خانه بهداشت، کتابخانه و اهدای چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان ها و درمانگاه های متعلق به علوم پزشکی موارد بسیار دیگری را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این بانک علاوه بر خدمت رسانی به عنوان یک بانک اجتماعی، همانند یک سازمان پیشرو، در حوزه بانکداری تجاری نیز برای تمامی ذی نفعان ارزش آفرینی می‌کند.
فرخ نژاد حمایت از حوزه علم و دانش و همچنین آینده سازان کشور را دیگر زمینه حوزه مسئولیت اجتماعی بانک رفاه دانست و افزود: بانک رفاه برای تمامی آحاد جامعه و تمامی نیازها، خدمات مطلوب طراحی کرده است.
وی کسب رتبه نهم در بین 100 شرکت برتر کشور ، رتبه برتر محصولات و خدمات نوین بانک و ... را گواهی به تلاش مستمر بانک رفاه برای ارائه خدمات روزآمد توصیف کرد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

یازدهم اردیبهشت ماه یادآور روزی بزرگ برای نقش‌آفرینان در اقتصاد کشور است. روز کارگر فرصت مغتنمی است تا از تلاش های صادقانه و اثرگذار کارگرانی تقدیر کنیم که نقش مهمی در اقتصاد و تولید کشور دارند.

بدون شک شکوفایی و اقتصاد هر کشوری به عوامل متعددی وابسته است که یکی از مهم ترین این عناصر، کارگران ساعی و زحمت کشی هستند که ستون فقرات واحدهای تولیدی را تشکیل می دهند و چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست های توانمند آنها می چرخد. افراد صبوری که با وجود سختی های فراوان کاری، دل در گرو رشد و آبادانی کشور دارند و از جان و دل در این راه می کوشند.

بانک رفاه کارگران نیز که به نام این قشر پرتلاش مزین است، افتخار خدمت رسانی به آنها را دارد و همواره تلاش می کند به کارگران شریف کشورمان و واحدهای تولیدی کشور خدمات مطلوب و با کیفیتی ارائه دهد.  

این روز فرخنده را خدمت کارگران محترم کشورمان و همه فعالان حوزه کار و تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند سبحان سلامتی، شادکامی و موفقیت های روز افزون آنها را خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان