Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@13:34:45 GMT

ادغام الکامپ و تلکام خواسته نظام صنفی نبود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۳۳۱۴

ادغام الکامپ و تلکام خواسته نظام صنفی نبود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: هیچ‌گاه ادغام تلکام و الکامپ وعده سازمان نظام صنفی نبود زیرا هیچ‌گاه شرکت‌های صنف این موضوع را از ما نخواستند، بلکه سازمان فناوری اطلاعات ایران این نظر را داشت و از باب همراهی، موافقت کردیم،

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در آخرین نشست خبری این دوره مدیریت این سازمان با اشاره به تفاهم‌نامه‌ با بنیاد ملی نخبگان برای حل مشکل نظام‌وظیفه نخبگان در شرکت های ICT گفت:‌ بازگشت ایرانی‌های خارج از کشور و حل مشکل نظام وظیفه نخبگان از اهداف این تفاهم بود که پورتالی راه‌اندازی شد و افرادی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و قصد دارند به ایران برگردند اما مشکل نظام‌وظیفه دارند، در آن ثبت‌نام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال فارس که در نتیجه این تفاهم امکان بازگشت چه تعداد از نخبگان و تحصیلکردگان از خارج از کشور به کشور فراهم شد، گفت: آماری از اینکه تعداد افراد بازگشته چقدر بوده نداریم، اما می‌دانیم قابل توجه و زیاد نیست و قابل شمارش است. در مجموع بیشتر از اینکه افرادی بخواهند برگردند، تفاهم بر رفع مشکل نظام‌وظیفه متمرکز شده که متقاضی تمایل داشته در دوره سربازی، در شرکتی مشغول شود.

وی ادامه داد: یکی از سؤالات چند ساله فعالان این صنعت این بود که چرا وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات که باید برای اشتغال در صنعت ICT تخصیص یابد به جریان نمی‌افتد که در این دوره قفل این وام باز شد و اکنون از طریق سایت این کمیته وام‌گیرندگان و مبلغ وام به صورت شفاف اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ همچنین با صندوق حمایت از صنایع کوچک که توجه به صنعت ICT نداشت هم مذاکره شده و امکان استفاده فعالان صنعت ICT از منابع صندوق فراهم شده است.

وی در واکنش به گلایه از عدم تحقق الکامپ و تلکام، گفت: دو وعده درباره الکامپ برای برگزاری در تابستان و اختصاص تمام فضای نمایشگاهی به این نمایشگاه محقق شده است اما هیچ‌گاه ادغام تلکام و الکامپ وعده سازمان نظام صنفی نبود زیرا هیچ‌گاه شرکت‌های صنف این موضوع را از ما نخواستند، بلکه سازمان فناوری اطلاعات ایران این نظر را داشت و از باب همراهی، موافقت کردیم، بنابراین اکنون اگر شرکت‌ها علاقمند بودند باز هم همراهی می‌‌کنیم، اما اگر نیازهای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تأمین می‌شود، اصراری بر ادغام نداریم.

منبع:‌فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر

استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری استان بوشهر تخصیص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده  صبح امروز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با ارزش 2 هزار و 500 میلیارد تومان به منظور تأمین منابع مالی طرح‌های دارای اولویت راهداری استان و رفع نقاط حادثه‌خیز بین استانداری و سازمان راهداری کشور منعقد شده است.

وی بیان کرد: رفع نقاط پرحادثه، لکه‌گیری روکش راه‌های شریانی و کریدوری، لکه‌گیری و روکش راه‌های اصلی و فرعی و روستایی، بهسازی و نگهداری ابنیه فنی و پل‌های بزرگ، احداث و نگهداری واحدهای راهداری، ماشین‌آلات و تجهیزات و تأمین تجهیزات ایمنی راه‌های استان ازجمله مهمترین مواردی است که با این اعتبار، اجرا می‌شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 16 طرح و پروژه راهداری مشمول این تفاهم‌نامه هستند، خاطر نشان کرد: بهسازی محور نمازگاه به تنگ‌ارم، لکه گیری و روکش محور دیلم به بهبهان و تکمیل واریانت گردنه عامری، فاز اول بهسازی و تعریض محور شیف به گناوه به طول 20 کیلومتر، احداث و بهسازی پل دورودگاه و بهسازی و تعریض محور دلوار به محمدعامری از جمله این طرح‌ها هستند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: رفع 5 نقطه پرتردد و حادثه خیز استان، احداث پل‌ «گشویی» گناوه، لکه‌گیری و روکش راه‌های اصلی و تأمین قیر راه‌های فرعی و روستایی، بهسازی و تعریض محور بندر ریگ به گناوه به طول 12 کیلومتر، بهسازی محور جم به سیراف و بهسازی و تعریض محور شُنبه به ناصری نیز از دیگر پروژه‌های این تفاهم‌نامه هستند.

وی بیان کرد: 40 درصد اعتبار لازم توسط استانداری بوشهر در دوره یک‌ساله و 60 درصد اعتبار دیگر نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دوره یک‌ساله امسال تأمین و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند