Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:42:40 GMT

اراک| جشن بزرگ عیدانه ورزش اراک ‌برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۳۳۷۹

اراک| جشن بزرگ عیدانه ورزش اراک ‌برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه جشن عیدانه ورزش در اراک برگزار شد گفت: ورزش‌های همگانی درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده است و باید ادامه یابد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عابد حقدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این اداره در برنامه‌های ورزش همگانی اظهار داشت: به دنبال رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، جشنواره‌ها، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش‌های بومی محلی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای موسیقی زنده، برنامه‌های طنز و اجرای برخی آیین‌ها و سنت‌های فراموش شده از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای جشن عیدانه ورزش بود که نمونه این برنامه‌ها و المپیادهای ورزش همگانی را در اراک، ساوه و محلات داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: المپیاد ورزش همگانی که با عنوان جشن بزرگ عیدانه ورزش در اراک برگزار شد درراستای هدف ایجاد شور و نشاط جمعی در خانواده‌ها بوده و این رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، استفاده از ظرفیت تمامی رشته‌های ورزشی را در برمی‌گیرد.

حقدادی بیان کرد: رشته‌های ورزشی که قابلیت دارند با حداقل هزینه‌ها و در محیط‌های روباز اجرا شود و همچنین بازی‌های بومی و محلی که بخشی از آداب، سنن و فرهنگ استان مرکزی بوده در این برنامه‌ها لحاظ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها فضای نشاط و شادابی را در خانواده‌ها ایجاد می‌کند، در کنار همایش‌های پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی سعی شده رشته‌های ورزشی مختلف که خانواده‌ها در همه سنین می‌توانند آنها را انجام دهند در برنامه‌های المپیاد ترویج داده شود و ورزش‌های همگانی با هدف ترویج شادی، نشاط و سلامت بین تمام افراد جامعه انجام می‌شود تا بتوانیم شاهد شادابی بین تمام مردم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: این قبیل برنامه‌ها درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده که باید همچنان به شکل مستمر برگزار شود.

حقدادی با اشاره به برنامه‌های تبیین شده برای سال 97 گفت: در سال 97 همایش‌های خانوادگی و جشنواره‌های همگانی و بومی محلی را اجرا می‌کنیم که امسال در بیشتر شهرستان‌های استان شاهد این قبیل برنامه‌ها بوده‌ایم و خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم روبه رو شده‌ است.

وی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار در اراک جشن عیدانه ورزشی با حضور تمامی هیئت‌های ورزشی استان در غرفه‌های مختلف، نمایش‌های عروسکی‌‌، گروه موسیقی سنتی و برنامه‌های مفرح دیگر در سالن پنج مرداد شهرستان اراک برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد