Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کریمی آذر رئیس صندوق کارآفرینی مهاباد در جلسه کارگروه اشتغال و کمیته راهبری سرمایه گذاری مهاباد با اعلام این خبرافزود: امسال 165 پرونده مشاغل خانگی و مشاغل پشتیبان در سه حوزه خدمات، صنعت وکشاورزی به ما ارجاع شده که 115 طرح تسهیلاتی به مبلغ دومیلیارد و 200 میلیون تومان دریافت و برای 220 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهاباد هم با اشاره به اینکه دادن تسهیلات در زمینه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی بدون محدودیت است افزود: مسئولان باید مردم را توجیه کنند که طرحهای اشتغالزایی مناسب ارائه دهند.

خضرزاده رئیس اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی مهاباد هم گفت: در سال جاری 94 طرح اشتغالزایی در زمینه اشتغال فراگیر وپایدار روستایی با اعتبار 32 میلیارد تومان مصوب شده است که با پرداخت تسهیلات به این افراد برای 370 نفر شغل ایجاد می شود.

ارائه طرحهای اشتغالزایی قابل توجیه از طرف ادارات و حل مشکل زمین واحدهای متقاضی سرمایه گذاری در اسرع وقت از مهمترین مصوبات این نشست بود.

در این کارگروه متقاضیان دریافت تسهیلات به ارائه طرحها و  خواسته های خود پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات گفت: از کل تسهیلات ارائه شده ۸.۲ همت قرض الحسنه بوده که به ۱۱۲ هزار نفر پرداخت شده است.

میرخلفی بااشاره به این که در ایام تعطیلات برخی از بانک‌ها ممکن است از پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله ازدواج فرزندآوری و مشاغل خانگی طفره روند تصریح کرد بر اساس دستور استاندار همه بانک‌ها موظفند کار پرداخت تسهیلات تکلیفی را بدون وقفه‌ای انجام دهند.

 وی افزود: در طرح فرزندآوری ۱۳ هزارو۶۹۰ نفر و دراز دواج ۱۱ هزار۹۶ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از شهروندان خواست در صورت مانع تراشی بانک‌ها گزارش خود را به این شورا مستقر در بانک ملی سرپرستی در خیابان امام خمینی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد