Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، رأي اليوم از احتمال اعمال فشار بر لبنان به علت قرار داد گازي مصر با رژيم صهيونيستي، براي عقب نشيني لبنان از حقوق خود در منابع انرژي موسوم به بلوک 9 در مديترانه خبر داد.
به نظر مي رسد رسوائي معامله گازي رژيم صهيونيستي با شرکت هاي «بخش خصوصي» مصر که احتمالاً «دولتي» هستند عاملي براي اعمال فشار اسرائيل عليه لبنان است که سعي در اکتشاف منابع گازي و نفتي در آبهاي منطقه اي خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متأسفانه برخي مسئولان مصري به زيان اين کشور و با زير پا گذاشتن حقوق ارضي و آبهاي منطقه اي اين کشور در حال امتياز دهي به دشمن هستند. آنها جزاير تيران و صنافير را نيز در درياي سرخ به عربستان سعودي تقديم کردند...

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم

به گزارش قدس آنلاین ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد: ۲ پهپاد با عبور از مرز با لبنان، در منطقه بیت هلیل منفجر شدند.

حزب الله لبنان نیز در این باره تأکید کرد که رزمندگانش با استفاده از پهپادهای انتحاری به سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در منطقه بیت هلیل، باعث هلاکت و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها شده اند.

شبکه المیادین نیز به نقل از حزب الله لبنان اعلام کرد پهپادهای مذکور توانستند سکوهای سامانه ضد موشکی گنبد آهنین را هدف قرار داده و باعث هلاکت و زخمی شدن نیروهای مستقر در آن شوند.

پیشتر خبرنگار این شبکه از حمله مستقیم رزمندگان حزب الله به یک هدف متعلق به اشغالگران در منطقه الجلیل غربی خبر داده بود.

رسانه های صهیونیست اذعان کردند به دنبال این حمله آژیر خطر در مناطق ادمیت، حانیتا، یعرا، متسوفا و شلومی در نزدیکی مرز با لبنان به صدا درآمد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد به دنبال انفجار این ۲ پهپاد، ارتش اشغالگر حملاتی را به داخل خاک لبنان انجام داد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات مقاومت، یک خودرو را در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان با پهپاد مورد حمله قرار داد.

شبکه الجزیره به نقل از منابع پزشکی لبنانی اعلام کرد بر اثر این حمله رژیم صهیونیستی، یک نفر شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید+فیلم
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • تایید زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در عملیات حزب‌الله لبنان
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان