Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@04:27:21 GMT

پاسخ تند بازیگر سینما به لیلا حاتمی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۴۱۸۹

به گزارش میزان، وی صحبت‌های لیلا حاتمی را اشتباه خواند و افزود: حاتمی به عنوان سفیر فیلمی که در آن بازی کردند در جشنواره فیلم برلین شرکت کرده و من نمی‌دانم چه کاری به مسائل سیاسی دارد.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" گفت: مگر در جا‌های دیگر دنیا اگر کسی اعتراضی انجام دهد او را می‌بوسند؟ شما یک نمونه به من نشان دهید که این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه جای دنیا با معترضین بد برخورد می‌کنند، اینجا سپاهی‌ها و بسیجی‌هایمان را کشتند و شهید کردند پس گفتن این کلمات از زبان خانم حاتمی درست نیست.

وی ادامه داد: البته من با خیلی چیز‌ها مخالفم ولیکن یک موضوعی است که ما آبروی کشور خودمان را در خارج از کشور نباید ببریم به قول قدیمی‌ها ما ایرانیان گوشت هم را می‌خوریم، ولی استخوان هم را دور نمی‌اندازیم.

بازیگر سریال "امام علی (ع) " در همین راستا افزود: ما نباید برای یک کشور خارجی که در زمان جنگ علیه ایران به دشمنان ما سلاح شیمیایی فروخت و در زمان ۸ سال دفاع مقدس آن همه بدبختی برایمان ایجاد کرد. حالا آیا ما باید برویم و در آن کشور اعتراضات خودمان را آن هم اینگونه بیان کنیم؟ این کار درستی نیست.

معصومی من هم حاضرم اعتراض کنم، اما اعتراضی که با عقلانیت باشد و خودم تصمیم بگیرم نه اینکه شخص دیگری به من بگوید به آنجا برو و حالا در این مورد اعتراض کن.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور

یکی از بهترین و موثرترین راه‌هایی که می‌توانید نمره قبولی در امتحانات دوران مدرسه کسب کنید، استفاده از نمونه سوالات کشوری است. ممکن است تاکنون این موضوع را در نظر نگرفته باشید، اما در اکثر مواقع نمونه سوالات امتحانات کشوری در چند سال پیاپی مشابه هم طرح شده اند و شما با بررسی کامل و یادگیری آن‌ها، می‌توانید نمره بسیار خوبی را در امتحان به دست بیاورید.

در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان به دلیل کمبود وقت نمی‌توانند به صورت حضوری اقدام به خرید نمونه سوال از دروس مختلف کنند. علاوه بر این، نمونه سوالات چاپ شده قیمت زیادی دارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید انواع نمونه سوال مورد نظر خود را از گروه آموزش برتر دریافت کنید.

اهمیت استفاده از نمونه سوالات کشوری چیست؟

قبل از اینکه اقدام به دانلود نمونه سوالات و استفاده از آن ها کنید، بهتر است ابتدا بدانید اصلاً چرا استفاده از این نمونه سوال‌ها اهمیت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که علاوه بر آزمون و امتحانات مختلف، نیاز است برای تسلط کامل به کتاب درسی و مباحث مختلف، اقدام به حل کردن نمونه سوالات امتحانی نیز در پایه خود کنید.

بسیاری از مشاورین و معلم‌ها به دانش آموزان توصیه می‌کنند که از بررسی دقیق نمونه سوالات غافل نشوند؛ زیر این کار می‌تواند تاثیر زیادی در بهتر شدن نمرات آن ها و پیشرفت تحصیلی در کمترین زمان داشته باشد. فرقی نمی‌کند در چه پایه‌ای تحصیل می‌کنید، بررسی دقیق نمونه سوال با پاسخ آن می‌تواند یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌ها برای قبول شدن در امتحانات مخصوصاً در ماه‌های نزدیک امتحانات کشوری باشد.

به این منظور شما می‌توانید اقدام به دانلود یا خرید نمونه سوال علوم، نمونه سوال ریاضی، نمونه سوال انگلیسی یا دیگر نمونه سوال‌های درس‌های مهم که در آن ها عملکرد خوبی ندارید کنید و شاهد پیشرفت خود در کمترین زمان و بدون هیچگونه نگرانی باشید.

چه افرادی نیاز دارند تا از نمونه سوالات کشوری استفاده کنند؟

تمامی دانش آموزان از سال دوم تا دهم می‌توانند از نمونه سوال‌های آماده به همراه پاسخ در سایت استفاده کنند. اگر در یک یا چند درس مقطع خود ضعیف هستید و در این زمان کم باقی مانده می‌خواهید نمرات بسیار خوبی در آزمون پایانی و یا کشوری به دست بیاورید، بهترین و مطمئن‌ترین کار دانلود نمونه سوال درس مورد نظر و سپس مطالعه آن به صورت دقیق، کامل و اصولی است.

علاوه بر این، طبق نظر بسیاری از مشاوران با تجربه در صورتی که شما یک دوره از نمونه سوال‌های سال‌های قبل استفاده کنید، برنامه مطالعاتی شما اصلاح می شود و این اصلاح به شما کمک می‌کند تا یک برنامه‌ریزی صحیح جهت داشتن مطالعه خوب داشته باشید. حتی اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که در درس‌های محاسباتی و سخت نیز مشکل دارید با تهیه نمونه سوال‌ها و بررسی آن ها به صورت روزانه می‌توانید تا حد زیادی مشکل ضعیف بودن خود را برطرف کنید.

مهمترین مزایای بهره‌مندی از نمونه سوالات کشوری

توجه داشته باشید علاوه بر شرکت در آزمون آنلاین در مقاطع مختلف، شما می‌توانید با تهیه نمونه سوالات، شاهد برطرف شدن مشکلات تحصیلی خود و به دست آوردن یک زمان‌بندی صحیح و اصولی باشید. استفاده از نمونه سوال با پاسخ می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد که در ادامه آن ها را به شما معرفی می‌کنیم:

● سبب مدیریت زمان می‌شود.

● باعث خود ارزیابی می‌شود.

● می‌تواند یادگیری الگوی امتحان را برای شما تداعی کند.

● نسبت به کتاب‌های کمک آموزشی از قیمت بسیار کم و ناچیزی برخوردار است.

● شما را با نحوه بارم بندی و چگونگی استفاده از نمودار و جداول آشنا می‌کند.

درصورتی که پیشرفت فرزندانتان در دروس مختلف را خواستارید، شرکت در آزمون‌های آزمایشی و حل کردن نمونه سوالات سایت گروه آموزش برتر، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. این مجموعه با داشتن مشاوران مجرب و کارآمد، شمارا به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.

نمونه سوالات کشوری موجود در سایت گروه آموزش برتر برای چه مقاطع و دوره‌هایی وجود دارد؟

در حال حاضر شاهد وجود نمونه سوالات مختلف از تمامی درس‌ها در مقاطع مختلف در سایت گروه آموزش هستیم. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید در کمترین زمان ممکن جزوه و نمونه سوال مورد نظر خود را دریافت کنید برای مثال:

● نمونه سوال عربی

● نمونه سوال فارسی

● نمونه سوال منطق

● نمونه سوال تاریخ

● نمونه سوال قرآن

● نمونه سوال مطالعات

● نمونه سوال اقتصاد

● نمونه سوال آمادگی دفاعی

● نمونه سوال جغرافیا

● نمونه سوال جامعه شناسی

● نمونه سوال هدیه

● نمونه سوال زیست شناسی

● نمونه سوال شیمی

● نمونه سوال فیزیک

● نمونه سوال هندسه

● و....

در این سایت‌ها وجود دارد که برخی از آن ها رایگان هستند و برای برخی دیگر نیز شما با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید آن ها را با پاسخ جامع دریافت کرده و در هر زمان مخصوصاً اوقات فراغت آن ها را مطالعه کنید. توجه داشته باشید در صورتی که در دوره دبیرستان هستید، شرکت در آزمون کافی نیست و در کنار آزمون‌های آزمایشی و مطالعه کتاب‌ها، نیاز است تا نمونه سوالات کشوری در سال‌های گذشته را نیز مطالعه کنید تا سطح و پایه شما قوی شود.

هزینه خرید نمونه سوالات کشوری چقدر است؟

در کنار تمامی مواردی که ذکر شد، اطلاع از هزینه نمونه سوال برای بسیاری از افراد مهم است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه دانلود انواع نمونه سوالات برای هر مقطعی بسیار کم است به طوری که شما با پرداخت هزینه ناچیز می‌توانید نمونه سوالات کل پایه را دانلود کنید.

علاوه بر این، در حال حاضر در سایت گروه آموزش برتر بسیاری از نمونه سوالات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای دانلود آن ها نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. پس توصیه ما به شما این است که اگر به صورت یک‌جا نیاز به تهیه نمونه سوالات سال‌های گذشته در تمامی دروس از دوم دبستان تا دهم دبیرستان دارید، آن ها را از مجموعه ما دریافت کنید.

سخن پایانی

در حال حاضر سایت گروه آموزش برتر به آدرس https://barttar.ir را می‌توانیم یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های عرضه و فروش نمونه سوالات مختلف معرفی کنیم. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در زمینه ارائه نمونه سوالات کارشناسی شده و تخصصی آغاز کرده و به دلیل داشتن نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی شما می‌توانید با اطمینان، انواع نمونه سوال‌ها را با پاسخ تشریحی از قسمت‌های مشخص شده دریافت کنید.

علاوه بر این، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشار و پرسیدن هرگونه سوال می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما صحبت کنید و در کمترین زمان جواب سوالات خود را بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896244

دیگر خبرها

  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟