Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل گفت: در حال حاضر بیماری دیابت، علت ۱۱ درصد از مرگ و میرها در شهرستان آران و بیدگل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر مسعود دهقانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 6 هزار نفر در شهرستان آران و بیدگل مبتلا به بیماری دیابت هستند که  تاکنون چهار هزار نفر از این تعداد، اقدام به تشکیل پرونده پزشکی و پیگیری امور مربوط به درمان خود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیماری دیابت با تاثیر بر قسمت هایی از بدن نارسایی ها یی را به وجود می آورد که در برخی موارد جبران ناپذیر است افزود:  نارسایی‌ کلیه و قطع عضو از جمله اثرهای ابتلا به دیابت است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل بر لزوم آموزش برای کنترل این بیماری در افراد مبتلا تاکید و خاطر نشان کرد:  در حال حاضر بیماری دیابت، علت 11 درصد از مرگ و میرها در شهرستان آران و بیدگل است.

دکتر دهقانی در ادامه اظهار داشت: تاکنون قرین بر 800 دستگاه سنجش قند خون  به بیماران دیابتی این شهرستان تحویل شده که به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.

وی با اشاره به تلاش های شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برای کاهش مشکلات افراد دیابتی اظهار داشت: هشت مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان آران و بیدگل خدمات رایگان و با تخفیف های ویژه برای بیماران دیابتی ارائه می کند.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر