Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدابوالفضل حسینی بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان در رشته ریکرو تیراندازی با کمان برای اولین بار؛ مدال طلایش را به حاج قاسم و زائران اربعین تقدیم کرد. در پی این خبر آیت الله موحدی کرمانی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه در مراسمی با حضور منصور عبدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از حرکت پهلوانانه جوان ۱۴ ساله کرمانی سید ابولفضل حسینی به جهت اهداء مدال خود به حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد

علیرضا پسندیده به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش، علیرضا پسندیده رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی ایران به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد.

کشتی سنتی گورش از ورزش‌هایی است که در مناطق مختلف کشور به ویژه شمال و شمال شرق فعال است.

در این شیوه از کشتی، شالی که هر ورزشکار به دور کمر خود می‌بندد برای اجرای فنون توسط رقیب و کمرگیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز در جریان اجلاس کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی، ایران رسماً به عضویت کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی درآمده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد