Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- تیم خونه به خونه مازندران با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته بیست وپنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور وبه لطف توقف مدعیان به یک قدمی تیم نفت مسجدسلیمان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران در هفته بیست وپنجم این مسابقات عصریکشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم رده سومی بادران تهران بود ودر نهایت با نتیجه یک برصفر میهمان مدعی خود را با شکست بدرقه کرد و3 امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را به اندوخته خود اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل پیروزی بخش شاگردان ' ایگور اسکوچیچ' در تیم خونه به خونه مازندران را دراین دیدار، ' روح اله باقری' در دقیقه 38 مسابقه واز روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم بادران کرد.
خونه به خونه مازندران که در 5 مسابقه گذشته خود با حضور سرمربی کروات ، با چهارپیروزی ویک تساوی تا رده دوم جدول خود را بالاکشیده بود امروز میزبان تیم بادران تهران بود وهمانند چند مسابقه قبلی خانگی از همان دقایق ابتدایی مسابقه، نبض بازی را برابر حریف رده سومی خود دراختیار گرفت.
شاگردان اسکوچیچ، در کل این نیمه بازی با میدان داری و خلق چند موقعیت روی دروازه تیم میهمان پرستاره خود ، تا آستانه دروازه تیم بادران پیش روی کرده بودند.
یکی از جدی ترین موقعیت هایی را که میزبان روی دروازه بادرانی ایجاد کرده بود در دقیقه 36 مسابقه بود که در شلوغی محوطه جریمه تیم میهمان وبا زیرکی مهاجمان خونه به خونه داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان گرفت.
این ضربه را ' روح اله باقری' کاپیتان وبازیکن تاثیرگذار این روزهای بابلی ها به گل تبدیل کرد وبیش از 3هزار تماشاگر ورزشگاه هفت تیر را غرق شادی کرد.
درآغاز نیمه دوم، شاگردان ' محمد ربیعی ' در تیم بادران تهران که برای جبران نتیجه وجا نماندن از کورس مدعیان به میدان آماده بودند، چند فرصت گلزنی هم برای خود ایجاد کردند، اما با بی دقتی مهاجمان این تیم والبته دفاع خوب وهوشیاری دروازه بان بابلی ها در گلزنی ناکام ماندند تا شکست دور از خانه را درهفته بیست وپنجم تجربه کنند.
تیم خونه به خونه مازندران با کسب 3 امتیاز این مسابقه خانگی 48 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند تا به لطف تساوی تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمانی فاصله دو تیم به 2 امتیاز کاهش یابد.
** نساجی پرنوسان
به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین تیم نساجی مازندران که دراین هفته میهمان تیم شهرداری تبریز بود، برابر میهمان انتهای جدولی خود با تساوی 2بر2 متوقف شد تا فاصله اش با مدعیان صدرنشین 9 امتیازی شود.
نساجی مازندران با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت و برای صعود به لیگ برتر به 9 بازی آینده چشم دوخته است.
مازندران با دو تیم خونه به خونه ونساجی در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد.
ک/7327/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها