Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش شدت باد و گردوخاک در استان گفت: دید افقی در نصرت‌آباد به ۹۰۰ متر رسید. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

علی ملاشاهی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در زاهدان اظهار داشت: سرعت باد در زاهدان به 79 کیلومتر بر ساعت رسید و موجب شد تا دید تا 5 کیلومتر کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز در محدوده "شوره گزه" تا فهرج در کرمان طوفان شن رخ داد که حتی موجب مسدود شدن این محور شد. توصیه می‌شود شهروندان عزیز اگر کار ضروری ندارند از تردد در این مسیر پرهیز کنند.

وی در ادامه با اشاره بر اینکه امروز اکثر نقاط استان درگیر باد و گردوخاک هستند، افزود: حتی در سواحل دریای عمان نیز باد و گردوخاک سبب کاهش دید به 3000 متر شده است.

ملاشاهی گفت: امروز باد و گرد و خاک در شهرهای زاهدان، نصرت آباد، چابهار، زابل، سراوان، نیکشهر، خاش، زهک، میرجاوه و ایرانشهر موجب کاهش دید شده‌اند بطوریکه در نصرت‌آباد میزان دید به 900 متر کاهش یافت.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همچنان وزش باد و گردوخاک در استان ادامه دارد افزود: این شرایط امشب و فردا نیز در استان حاکم است اما رفته‌رفته با کاهش سرعت باد، عصر فردا شرایط به حالت طبیعی بر می‌گردد.

وی در ادامه به شروع فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: از نصرت‌آباد بارش خفیف باران گزارش شده است، علاوه بر این در مناطق مختلف شهرستان‌های دلگان، فنوج و زاهدان نیز گزارش باران داشته‌ایم.

ملاشاهی با اشاره به احتمال وقوع رعد و برق در مناطق مختلف، افزود: توصیه می‌شود هنگام وقوع رعدوبرق هم‌استانی‌ها در مکان‌های مرتفع قرار نگیرند و از درختان، تپه‌ها، طناب رختشویی، سیم برق هوایی، لوله‌های فلزی و آب فاصله داشته باشند.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان در مورد وضعیت دمایی استان نیز عنوان کرد: در ساعت گذشته ایرانشهر با بیشینه دمای 30.3 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بود.

انتهای پیام/ش

R7843/P1377/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان