Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: موج جدید بارندگی از فردا وارد استان لرستان می‌شود و تا روز چهارشنبه بارش‌های استان ادامه دارد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سید محمدناصر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه از فردا لغایت اواسط روز چهارشنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی جو منطقه خواهیم بود اظهار داشت: از ظهر فردا به‌تدریج از سمت نواحی غربی و شمالی بارش باران در استان لرستان آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه با شدت و ضعف به فعالیت خود ادامه خواهد داد همچنین ضمن کاهش دما، گاهی رعدوبرق، در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: بارش‌ها به‌گونه‌ای است که در برخی نقاط به‌ویژه جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، سبب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.

وی بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط بروز پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/A

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در این مناطق کشور

به گزارش خبرآنلاین،«صادق ضیائیان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور توضیح داد: امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان فعالیت می‌کند و به‌تدریج از کشور خارج خواهد شد.

ایلنا در خبری نوشت:وی افزود: از بعد از ظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. فردا (چهارشنبه ۸ فروردین) نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز پنجشنبه (۹ فروردین) در برخی نقاط مرکز و شمال شرق در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. برای روز جمعه (۱۰ فروردین) نیز گستره بارش در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق خواهد بود و برای روز شنبه (۱۱ فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان درباره وضعیت جوی سواحل کشور نیز گفت: امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین) در سواحل دریای خزر افزایش دما و برای فردا (چهارشنبه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

این مقام مسئول در سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده نیز توضیح داد: آسمان شهر تهران فردا (۸ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد و طی روز پنجشنبه (۹ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید، با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: طی فردا و پس‌فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۴- درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888340

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • مشکل کدورت بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم‌آباد مرتفع شده است
  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • شرایط ناپایدار جوی در لرستان حکمفرما خواهد بود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • پیش‌بینی بارش برف در نقاط سردسیر / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور