Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@06:05:47 GMT

گیلان| دنبال حداقل یک امتیاز از بازی با ملوان بودیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۴۸۲۸

گیلان| دنبال حداقل یک امتیاز از بازی با ملوان بودیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه در این بازی به‌دنبال حداقل یک امتیاز بودیم گفت: در هر دو نیمه بازی موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل داشتیم. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، محمود فکری عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد در مورد بازی اظهار داشت: یک بازی زیبا را از دو تیم مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه شروع این دیدار با یک گل از سوی تیم ملوان همراه بود اعلام کرد: اگر تیم‌ها موقعیت‌ها را هدر نمی‌دادند می‌توانستیم شاهد یک بازی پرگل باشیم.

فکری با اشاره به اینکه هر دو تیم بازی خوبی را در میدان ارائه کردند بیان داشت: در این بازی شاهد ضدفوتبال و تلف کردن وقت نبودیم و حاشیه‌ها در میدان مسابقه کم بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه در این بازی به دنبال حداقل یک امتیاز بودیم تصریح کرد: در هر دو نیمه بازی موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل را داشتیم که در دقایق پایانی به گل رسیدیم.

فکری با اشاره به اینکه یک امتیاز این دیدار در روزهای پایانی لیگ برای تیم نفت مسجد سلیمان مفید است اظهار داشت: می توانستیم زوذتر به گل برسیم و زدن گل به دقایق پایانی موکول نشود.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • سلیمان‌زاده: با نویدکیا تاکتیکی و ذهنی رشد کردیم
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم