Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@16:07:54 GMT

گزارش یک سایت انگلیسی درباره داربی تهران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۵۰۰۷

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از the national student، پنج‌شنبه همین هفته در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های باشگاهی در آسیا دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی تهران برابر هم به میدان می‌روند.

 

داربی استقلال و پرسپولیس که به داربی تهران معروف است یکی از مهم‌ترین رقابت‌های باشگاهی در آسیا است. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران الکلاسیکو را تجربه کرده است ولی او خود معتقد است این داربی در حد همان دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که استقلال تیم طبقه متوسط برابر پرسپولیس تیم طبقه کارگر قرار می‌گیرد. ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر از این دیدار استقلال می‌کنند. ۵۰ هزار نفر برای تیم قرمزپوش و ۵۰ هزار نفر هم برای تیم آبی پوش به ورزشگاه می‌روند تا تیم‌شان را تشویق کنند.

 

هر دو تیم میلیون‌ها هوادار در ایران دارند و وقتی زمان داربی فرا می‌رسد نمی‌توان از این دیدار چشم‌پوشی کرد. هیجانی که در کشور ایران قبل و چند روز بعد از داربی ایجاد می‌شود فوق‌العاده است.
یک تیم حتی اگر فصل بدی را هم تجربه کرده باشد، با برتری در داربی مزه یک فصل موفقیت‌آمیز را می‌چشد. برای این دیدار ساعت‌ها قبل هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند و تیم‌شان را تشویق می کنند. البته این حمایت با تهمت‌هایی درباره تبانی و آشوب و دعواهای دو طرف نیز همراه بوده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از دیدار استقلال و ذوب آهن
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!