Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@12:16:43 GMT

تبریک سید جلال حسینی به تولد احسان حاج صفی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۵۰۲۴

تبریک سید جلال حسینی به تولد احسان حاج صفی

سید جلال حسینی در استوری اینستاگرام خود تولد احسان حاج صفی را تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۶ اسفند تولد احسان حاج صفی می باشد.

سید جلال حسینی در صفحه اینستاگرام خود، مطلب جدیدی به اشتراک گذاشت.

۶ اسفند تولد احسان حاج صفی می باشد، ستاره های دنیای فوتبال تولد احسان حاج صفی را به شیوه خاص خود تبریک می گویند، سید جلال حسینی نیز در استوری اینستاگرام تولد این لژیونر ایرانی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

تولدت مبارک

 

حاج صفی هافبک فوتبال اهل ایران است.
او در فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ همراه با باشگاه فوتبال اف‌اس‌وی فرانکفورت به لیگ دسته سوم آلمان لیگا ۳ سقوط کرد. قرارداد وی با باشگاه فوتبال اف‌اس‌وی فرانکفورت در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید. او در فصل شانزدهم به سپاهان اصفهان پیوست
حاج‌صفی به همراه سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ به مقام نایب قهرمانی دست یافت. وی همچنین در هر دو بازی سپاهان در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ برای این تیم به میدان رفت. او از آکادمی سپاهان رشد کرده و همواره علاقهٔ خود به سپاهان را ابراز کرده‌است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • رژیم صهیونیستی خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد