Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > البرز - ایسنا نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل طرح ملی پروژه بزرگراه همت گفت: پیشرفت کار مطلوب است و پیش‌بینی می شود تا خردادماه سال آینده شاهد تکمیل بخشی از این مسیر باشیم.

سید حسین میرشفیع صبح یکشنبه (۶ اسفند) در حاشیه بازدید از امتداد پروژه همت به همراه محمدعلی نجفی، استاندار البرز و جمعی از مسئولان عمرانی گفت: با روند پیشرفت فیزیکی پروژه تا خردادماه سال ۹۷ شاهد بهره‌برداری بخشی از مسیر این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به رفع معارضین و تملک اراضی برای تسریع در کار نیز افزود: در فرصت زمانی ۱۰ روزه کلیه مسیر با جلب رضایت مردم بازگشایی و آزاد سازی می‌شود.

میرشفیع با اشاره به حفاری تونل‌ها و ایجاد عرشه پل‌ها در مسیر گفت: هم اکنون دغدغه وجود معارضین وجود ندارد و بیشترین تمرکز تکمیل طرح است.

وی بیان کرد: از استانداری و معاونت عمرانی که پای کار بودند و جهش خوبی را در این بخش شاهد بودیم قدردانی می‌کنم.

 

48

کلید واژه‌ها : استان البرز - شهرسازی - وزارت راه و شهرسازی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر

تین نیوز

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس آباد به سمت مشگین شهر تا ۲ سال آینده خبر داد.

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس آباد به سمت مشگین شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

​وی تصریح کرد: محور پارس آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه های این مسیر به ویژه پل ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش بینی می شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین شهر به صورت چهار بانده به بهره برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می رود و در محدوده بیله سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت رسانی به فرودگاه پارس آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر