Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:12:24 GMT

ساخت موسیقی «لالاکن» به فرشاد فزونی رسید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۵۲۴۶

ساخت موسیقی «لالاکن» به فرشاد فزونی رسید

تهران- ایرنا - ساخت موسیقی فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفا قربان‌پور و تهیه کنندگی حسن کلامی توسط فرشاد فزونی آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی «لالاکن» اثری اجتماعی، در ژانرکودک و نوجوان است.
درخلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین درفیلم سینمایی «لالاکن» امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند. راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان نیز در این فیلم حضور دارند.
فرشاد فزونی آهنگساز این فیلم فعالیت خود را به طور رسمی از سال 84 با انتشار آلبوم «من و دوست غولم» باهمکاری رامین بهنا آغاز کرد. اما پیش از آن در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود و در این مدت کارهای جسورانه‏ای از جمله موسیقی کارهای «پینوکیو»، «ماکوندو» و... را ساخت و در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی نمایش در بخش مسابقه بین‌المللی برای ساخت موسیقی نمایش «خنکای ختم خاطره» شد.
عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از کارگردان و نویسنده: مصطفی قربان‌پور، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه: مصطفی قربان‌پور و حسین هاتفی‌کیا، مدیر جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، طراح گریم: سودابه خسروی،‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، مدیر صحنه: ابوالفضل افشار، مدیر تدارکات: مهران غفارزاده، عکاس: سمیرا بختیاری، جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری،‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی.
فراهنگ**9246*1724*

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت