Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ بابک جهابخش هشتم اسفند ماه سال جاری به مدت یک شب در سینما نفت آبادان روی صحنه خواهد رفت و برای طرفداران خود موسیقی زنده اجرا می‌کند. این اولین اجرای جهانبخش در آبادان است.

محمدی  تهیه کننده این کنسرت گفت: این کنسرت با نورپردازی و صدابری مدرن و حرفه‌ای برای اولین بار در آبادان برگزار می‌شود و با کنسرت‌های قبلی که در این شهر برگزار شده است تفاوت‌های بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به مبلغ بلیت این کنسرت افزود: مبلغ بلیت‌ها به گونه‌ای تعیین شده تا همگان بتوانند در این برنامه حضور داشته باشند.

 محمدی گفت: طی پنج و شش سال گذشته درخواست‌های بسیاری برای دعوت از این خواننده و اجرای برنامه زنده از سوی هواداران جهانبخش داشتم اما متاسفانه طی این مدت شرایطی برای برگزاری و اجرای کنسرت ایشان به وجود نیامده بود و با توجه به این که مجوز برگزاری این کنسرت دیر آماده شد اما چون تقاضاهای بسیاری داشتیم این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

 تهیه کننده این کنسرت افزود: سانس اول این برنامه از ساعت 19 در سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد که یک ساعت قبل از شروع ورودی مهمانان عزیز را به سالن آغاز خواهیم کرد و چنان چه از این کنسرت بیشتر استقبال شود سانس دوم نیز برگزار می‌شود و بابک جهانبخش روی صحنه خواهد رفت تا برای هواداران خود موسیقی زنده اجرا کند.

 این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «سرود اروند همایون» و فروشگاه ققنوس به مدیریت احمد محمدی، با همکاری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره ارشاد شهرستان آبادان تهیه و تدارک دیده شده است.

 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت با انتخاب صندلی می‎توانند به وب سایت www.exirconcert.com مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  ۰۹۹۰۴۱۲۳۵۰۱ و ۰۹۳۸۲۹۳۲۵۰۰ تماس بگیرند.

  انتهای پیام/د

جهانبخش در آبادان می خواند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج