Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:25:23 GMT

155 پایگاه میزبان برگزاری جشن نیکوکاری در کامیاران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۵۴۷۲

155 پایگاه میزبان برگزاری جشن نیکوکاری در کامیاران

سنندج - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران گفت: امسال در برگزاری جشن نیکوکاری، 155 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در این شهرستان برپا می شود.

علیرضا خوشبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 130 پایگاه در مدارس، 15 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر و 10 پایگاه نیز در مصلاهای نماز جمعه میزبان مردم خیر و نیک اندیش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان با شعار هر خانواده کامیارانی حامی یک خانواده نیازمند، برگزار می شود، افزود: این جشن از سوی کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش، بسیج، اصحاب رسانه و شهرداری برگزار خواهد شد.
خوشبخت تاکید کرد: جشن نیکوکاری امسال 16 اسفند در مدارس با شعار هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری در جهت تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند، 17 اسفند در پایگاه های ثابت و سیار سطح شهر و 18 اسفند نیز در مصلای های نماز جمعه میزبان مردم است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 520 میلیون ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، گفت: پیش بینی می کنیم در جشن امسال با مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش این میزان به یک میلیارد و 500 میلیون ریال برسد.
خوشبخت اضافه کرد: هدایا و کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری با حضور خیرین و مسئولان تا قبل از آغاز سال جدید در میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و در راستای فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیرین و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها برگزار می شود.
این جشن در آستانه سال جدید برگزار می شود و شعار آن هر خانواده کامیارانی حامی یک خانواده نیازمند است که در روزهای 16، 17 و 18 اسفند در مدارس، پایگاه های کمیته امداد و مصلای های نماز جمعه برپا خواهد شد.
جمعیت هفت هزار نفری زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کامیاران شامل 3 هزار و 600 خانوار است که 60 درصد این جمعیت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند