Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: همه ساله در این ایام لایحه کمک به دانش آموزان بی بضاعت به شورای شهر ارسال می شد و این در حالی است که هنوز این لایحه نیامده است و باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا با کمبود زمان و اجرا مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در حوزه گردشگری باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا بتوانیم میزبانی در شان اصفهان از گردشگران داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان یکی از ستادهای فعال است و یکی از ماموریت های این ستاد جلا دادن دارایی هایی ارزشمند مادی و معنوی شهر اصفهان است.

نصر اصفهانی تصریح کرد: مطالبات پیمانکاران در پایان سال مورد توجه قرار گیرد و اگر امکان پرداخت تمامی آن وجود ندارد، حداقل بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنند تا بتوانند حقوق و مزایای کارگران و کارکنانشان را بپردازند.

وی افزود: پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین تمامی دست اندرکاران نیز باید بسیج شوند تا مطالبات آنها به موقع پرداخت شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در روزهای پایانی سال با توجه به ضرورت حضور شهرداران و روسای سازمان‌ها در محل کار، لازم است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که از تشکیل جلسات پی در پی کاسته شود و یا زمان جلسات به بعد از وقت اداری موکول شود تا شهرداران مناطق به امور شهروندان رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فضاهای روباز و سالنی گفت: ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی اسماعیلی، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در آئین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است، به طوری که یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

وی افزود: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت که این امر نشان از ارتقای سطح آموزش در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت‌وساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

وی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته است و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

اسماعیلی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، اضافه کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش پیدا کرده و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 751131

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • گسترش فرهنگ پژوهش در نمایشگاه هنر و خلاقیت دانش‌آموزان سما
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات