Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، درمراسم تقدیم لایحه بودجه سال 97 شهرداری اردبیل به شورای اسلامی، شهردار اردبیل با اشاره به افزایش ده درصدی بودجه سال آینده شهرداری اردبیل گفت 69 درصد از بودجه 577 میلیارد تومانی شهرداری مربوط به بخش عمران و 31 درصد مربوط به هزینه های جاری شهرداری است.
لطف الهیان گفت الویت شهرداری اردبیل اتمام پروژه های نیمه تمام، افزایش سرانه فضای سبز از 8 متر کنونی به 8/3 و اجرای برنامه های ترافیک محور برای سهولت در رفت و آمد شهروندان و کاهش حجم ترافیک مخصوصا در مرکز شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت در سال 96 بیش از 400 پروژه عمرانی در اردبیل اجرا شده که اکثر آنها به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز همچنان در حال اجراست که از آن جمله می توان به پل قدس با 41 درصد پیشرفت فیزیکی و پل داروپخش با 77 درصد پیشرفت می توان اشاره کرد که امیدواریم در سال 97 این دو پل به بهره برداری برسند.
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل گفت وظیفه شهرداری تنها رسیدگی به ظاهر شهر نیست بلکه ایجاد جریانات ناب فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی از جمله وظایف شهرداری است.


آیت ا... عاملی افزود مردم اردبیل سالهاست از باب اجرای طرح های بزرگ و کلان شهری از جمله حل مشکلات مناطق فرسوده، بازگشایی و تعریض معابرو ایجاد یک میدان و محوطه باز در مرکز شهر مطالباتی دارند که نیاز به همکاری و مساعد دولتی برای اجرای این طرح ها که باید مسئولان آن را پیگیری کنند.
استاندار اردبیل هم دراین مراسم گفت نیابد توقع داشته باشیم که تمام مشکلات شهر توسط شهرداری رفع شود بلکه تمام دستگاهها باید دست به دست هم دهند تا مشکلات و مسائل شهری به مرور حل و فصل شود.
بهنامجو افزوددر سال آینده باید در حوزه طرح های ترافیکی، جمع آوری و دفع اصولی زباله و افزایش فضای سبز و محیط تفریحی برای افزایش اقامت مسافران کارهای اساسی انجام شود تا مردم تغییر دراین حوزه ها لمس کنند.
رییس شورای شهر اردبیل هم از تلاش اعضای شورای برای تحقق عدالت در اجرای طرح های شهری خبر داد و گفت اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی تلاش دارند تا مشکلات و مسائل شهری حل و فصل شود تا مردم با مشکلات کمتری در شهر مواجه باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی این شورا  از شماری معلمان پیشکسوت و فداکار و قهرمان سنگ‌نوردی جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های دهه ابتدایی و نیمه اول اردیبهشت سال جاری، امروز در خدمت تعدادی از معلمان بودیم و به‌مناسبت روز گرامی‌داشت مقام معلم و استاد از تعدادی معلمان پیشکسوت مدارس شهر و تعدادی معلمان فداکار به صورت نمادین تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه تقدیری از قهرمان ارزنده ملی و بین‌المللی، پسر تاریخ ساز سنگ‌نوردی جهان محمدرضا صفدریان، از همکاران خوب تلاشگر در مجموعه سازمان آتش نشانی را داشتیم، ایشان بیش از ۲۴ مدال جهانی و آسیایی در رشته یخ‌نوردی دارند که تازه‌ترین آن مدال طلا مسابقات جهانی کانادا است و البته مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند که از زحمات این ورزشکار و همکار ارزشمند تقدیر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه ۲ لایحه در کنار نطق‌ها و تذکرات داشتیم، نخست برگزاری مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان به‌منظور تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود که با ارائه گزارش و توضیحات همکاران در مجمع به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه مساعدت به یکی از مجموعه‌های مردم نهاد فعال در حوزه جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مطرح شد که لایحه مساعدت فرهنگی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 750779

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟