Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@22:51:31 GMT

خبر مهم درباره اپراتور رایتل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۵۵۹۷

خبر مهم درباره اپراتور رایتل

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با مدیریت رایتل در قالب پیمان مدیریت و به عبارتی برون سپاری آن موافقت کرد.

به گزارش صدای ایران این شرکت اعلام کرده است در جهت اصلاح ساختارهای خود و توانمندسازی این بنگاه اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای این اپراتور، اداره اجرایی رایتل را در قالب قرارداد پیمان مدیریت به مدت سه سال به اشخاص واجد صلاحیت به شرح بندهای زیر واگذار کند:
1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشخاص حقیقی یا حقوقی پیشنهاد دهنده می بایست دارای توان مالی مناسب و تابعیت ایرانی باشند.
2. اشخاص حقیقی می بایست دارای تجربه مدیریت عاملی اپراتورهای سراسری موبایل به مدت حداقل سه سال باشند.
3. اشخاص حقوقی ( به غیر از اپراتورهای صاحب پروانه از رگولاتوری) می بایست یکی از اعضای هیئت مدیره آن شرکت دارای تجربه مدیریت عاملی اپراتورهای سراسری موبایل به مدت حداقل سه سال باشد.
همچنین گفته شده اشخاص واجد صلاحیت می بایست ظرف حداکثر یک هفته کاری، اسناد و مدارکی که موید این مراتب باشد و پیشنهادات فنی و مالی خود را تحویل دهند.در صورت انجام تعهد و رضایت کارفرما از پیمانکار، قرارداد تا پنج سال با رضایت طرفین قابل تمدید است و در صورت عدم انجام تعهدات کارفرما پس از گذشت یک سال می تواند قرارداد را فسخ کند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل

مجید کیانپور رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور  با بیان اینکه کیفیت خاک پروژه‌های نهضت ملی مسکن به طور قطع در تمامی شهرها و استان های کشور بررسی می شود افزود: در پروژه‌های عمرانی که به آزمایشگاه مکانیک ارجاع می‌شود مشاور این پروژه‌ها، مواردی را به ما ارجاع داده و شرح خدمات مهندسی برای آن طرح تعریف می‌شود؛ ما هم شرایط خاک پروژه را به کارفرما اطلاع می‌دهیم.

وی با بیان اینکه  در برخی استان‌ها بررسی خاک پروژه‌های ساخت مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به آزمایشگاه مکانیک خاک ارجاع شده است کفت:  در این استان‌ها، تیم‌های کارشناسی ما بر اساس پروژه‌های فنی اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

او گفت: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تلاش جهادی که دارد تنوع ارائه خدمات خود را برای ارتقا کیفیت پروژه‌ای عمرانی در کشور افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت ۶۹۰ نوع آزمایش کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می‌دهد، تصریح‌کرد: با توجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان و مردم پایه بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات منحصر به‌ فرد در کشور خدمات خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی در دنیا ارائه می‌کند، تنوع آزمایش‌های خود را برای حضور قوی در بازارهای جدید به ۷۵۰ نوع خدمت افزایش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشکر از همه مدیران و همکاران در سراسر کشور گفت: طی سال گذشته توفیقات زیادی در بخش‌های مختلف نصیب شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شد و موفق شدیم سال بسیار خوبی را پشت‌سر بگذاریم و تمامی برنامه‌های درآمدزایی محقق و در زمینه ارتقا رفاه همکاران و همچنین انجام به‌موقع تکالیف قانونی در سراسر کشور موفق عمل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • امسال، سال طلایی طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت استفاده از یخ و وان حمام
  • فهرست بازارگاه های دارای مجوز
  • توضیح معاون حقوقی استقلال درمورد خسارت نیم میلیون دلاری
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد