Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد: تا پایان سال افتتاح سه مدرسه، آغاز عملیات اجرایی مراکز محله در فازهای ۸ و ۱۱ و دو مرکز تجاری را در فاز ۲ انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، سعید غفوری عصر امروز در حاشیه مراسم روز مهندس که از سوی خانه آموزش و توانمندسازی در محل شهرداری پردیس برگزار شد اظهار کرد: افتتاح سه مدرسه را در برنامه های خود داریم که اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد محوطه سازی آنها را به اتمام برسانیم تا قبل از پایان سال بهره برداری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عملیات اجرایی چهار مرکز محله را در محله های الوند، دنا، سهند و سبلان در فاز ۸ با همکاری بخش خصوصی آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: احتمال قریب به یقین قراردادهای تکمیلی محله های دیگر را در فاز ۱۱ خواهیم بست. همچنین کلنگ زنی دو مرکز تجاری در فاز ۲ با هدف خدمات رسانی به کل شهر را در دستور کار داریم. تمام این برنامه ها تا قبل از پایان سال انجام خواهد شد.

غفوری همچنین در این مراسم گفت: شهر جدید پردیس قابلیتهای بسیار فراوانی دارد که امیدواریم برآیند اقدامات مهندسی که اینجا صورت می دهیم انسان محور باشد. یعنی اقداماتی که در بخشهای کالبدی انجام می دهیم با مشارکت بخش عمومی که مردم هستند صورت گیرد.

در این مراسم حجت الاسلام توسلی امام جمعه پردیس، معاون فرماندار، رییس شورای شهر، جهانبخش عضو هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران و اعضای هیات مدیره شرکت عمران حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد