Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گسترش فضای مجازی گفت: امروز جرائم نسبت به گذشته دارای تغییر شده است.به گزارش بلاغ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: دسترسی‌ها بیشتر شده است و امکان سو استفاده بیشتر شده است.

وی ادامه داد: پلیس با تجربه خود و داشتن متخصصین خوب و با افزایش آگاهی های مردم می‌تواند از وقوع برخی جرائم پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ناجا با قدرت و قاطعیت با هر فرقه و تفکر مخل امنیت برخورد می‌کند/ محاکمه اراذل و اوباش داعشی بزودی

سردار اشتری افزود: امروز در 140 نقطه کشور پلیس فتا مستقر شده است که امیدواریم در طول سال آینده افزایش 40 درصدی میزان استقرار پلیس فتا را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: باید به سمتی برویم که در دو سال آینده نهایتا سه سال آینده در تمام نقاط هدف پلیس فتا مستقر شود.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اگر امروز 390 نقطه مد نظرمان هست تا پلیس در آنجا مستقر شود باید در این چند سال آینده در همه اینها حضور داشته باشیم.

کد مطلب: 351696 مرجع : فارس 

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

عبور از رو کود

اقدامات اخیر اغتشاشگران نتیجه درماندگی دشمنان است

بازار کار و بیمه از مهم‌ترین مشکلات مهندسان/ قیمت ساختمان تابع خدمات مهندسی نیست

    سردار اشتری: جرائم امروز نسبت به گذشته تغییر کرده است اعزام غواصان ایرانی به چین برای ورود مجدد به نفتکش سانچی تشخیص بیماری با هوش مصنوعی گوگل ماجرای «جشن زیبایی بورژوا» در تهران چیست؟ احتمال افزایش تعدادحجاج ایرانی درحج ۹۷ شگفتی‌های ۶ زن قدرتمند ایرانی سامانه بارشی جدیدی فردا وارد کشور می‌شود مردان ایرانی با «سلامت» بیگانه‌اند راه‌های توقف دندان قروچه در خواب بیماران قلبی این دارو را مصرف نکنند فواید آنتی اکسیدان ها برای سلامت سقف بخش اطفال بیمارستانی در شهرکرد فرو ریخت سردار رحیمی: اشد مجازات را برای قاتلان خواستاریم خواستگار سابق قتل را به گردن خرزو خان انداخت آخرین وضعیت منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج خاطره داماد مقام معظم رهبری از اسنپ سواری مرگ مشکوک مرد ۶۲ ساله پای جوان را به دادسرا باز کرد وضعیت جعبه سیاه هواپیما همچنان نامعلوم! دستگیری قاتل جوان سنندجی مرگ کودک ۱۰ ماهه؛ کودک آزاری یا مرگ طبیعی!  

انتصاب سیاسی در مازندران یا سیاست انتصاباتی؟

سیدامامی اطلاعات پایگاه‌های موشکی را به بیگانگان فروخت

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

وجدان داشته باشید، حزب‌اللهی‌ها خون بدهند و شما پز؟!

اقطاب منحرف گنابادی از امام رضا(ع) خرقه گرفتند؟!

چگونه خط و خش نمایشگر گوشی‌ را از بین ببریم؟

ضارب پزشک اصفهان دستگیر شد

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مازندران

نحوه اجرا کردن System Restore بدون بوت شدن ویندوز

سامانه بارشی وارد کشور شد

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز

سردار محمد علی نظری در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان سراسر استان با بیان اینکه معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی هستند، گفت: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در مهمترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی یعنی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین بر روی سه مسئله تاکید شده که اگر بنیان آنها ضعیف شود امید به یاس بدل شده وهیچ تلاشی نیز برای رشد جامعه صورت نمی‌گیرد که این سه محور عبارتند از خانواده، مدرسه و مسجد که هر سه نقشی اساسی در تربیت اخلاقی و معرفتی نسل آینده دارند.

سردار نظری تصریح کرد: نقش معلمان و آموزش و پرورش در تاثیر گذاری بر جامعه و شکست توطئه‌های مطرح شده از سوی دشمنان بی بدیل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: معلمان فرصت‌هایی طلایی در تربیت نسل آینده و رفع شبهات به وجود آمده در سطح جامعه دارند، لذا لازم است دوره‌های توانمندسازی متعددی برای این قشر زحمتکش برنامه ریزی شود که ارائه برنامه و اجرای این دوره‌ها از وظایف سازمان بسیج فرهنگیان است.

سردار نظری بیان داشت: زحمات معلمان در تربیت نسل آینده بر کسی پوشیده نیست و اهمیت این مهم، در زمان اوج گیری کرونا به خوبی بر همگان نمایان شد.

وی افزود: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در بزرگترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی است که تعاملات بسیار خوبی بین سپاه و معلمان ایجاد می‌کند.

گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان و... در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد