Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@05:46:59 GMT

قابلیت‌های نسل بعدی ایرپادهای اپل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۶۰۵۹

قابلیت‌های نسل بعدی ایرپادهای اپل

پول‌نیوز - نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم ایرپادهای اپل به دستیار صوتی Siri مجهز و در برابر آب نیز مقاوم خواهد شد.

گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی حاکی است که نسل بعدی و جدید ایرپاد اپل قرار است به دستیار صوتی siri اپل مجهز شود تا کاربران امکان ارسال دستورهای صوتی به ایرپاد خود را داشته باشند و بدین ترتیب کارهایشان را با سهولت بیشتری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که تقریبا هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند آیفون ۷ در سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی و رونمایی شد. هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصر به فرد و با نام AirPods شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالا را برای کاربران ارایه می‌کنند.

این هدفون دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیکی این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچگونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شمارا در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.

بلومبرگ در ادامه گزارش خود در این باره عنوان کرده که قرار است ایرپادهای اپل از این پس در برابر قطرات باران و نفوذ آب مقاومت بیشتری داشته باشد تا در صورت قرار گرفتن در شرایط مذکور، دچار مشکل نشده و نسوزد.

به نظر می‌رسد که ایرپاد اپل در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی شده و در آینده‌ای نزدیک شاید در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و دومین حراج شمش طلا روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو