Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز پور سلیمان در جلسه مجمع عمومی سالانه اتاق مشترک ایران و آذربایجان که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولین اگر کمکی برای صادرکنندگان ندارند حداقل مشکل‌آفرین و سد راه فعالان این حوزه نباشند زیرا واقعا صبر صادرکنندگان کشور تمام شده است.

وی گفت: جای خوشحالی وجود دارد که علی‌رغم وجود قوانین صادرات‌ستیز در کشور ما فعالان در این حوزه دعوت این مجمع را قبول کرده و در این جلسه شرکت کردند تا انتخابات این مجمع برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل با اشاره به افزایش روابط بین کشور ایران و آذربایجان افزود: به دنبال احداث راه‌آهن آستارا-آستارا بین ایران و آذربایجان بحث اتصال راه‌آهن استان اردبیل به بیله‌سوار و کشور آذربایجان مطرح شده که این موضوع با استقبال کمیسیون مشترک دو کشور مواجه شده است.

پورسلیمان تصریح کرد: برای احداث راه‌آهن بیله سوار 15کیلومتر زمین صاف وجود دارد که به تبع هزینه‌های احداث آن کمتر از هزینه احداث راه آهن آستارا-آستارا می‌باشد و با راه‌اندازی این راه آهن استان اردبیل به منطقه قفقاز و اروپا متصل می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات گمرکی موجود در بین دو کشور ایران و آذربایجان اظهار کرد: در راستای حل مشکلات حوزه گمرکی جلساتی را در تهران برگزار کردیم و مشکلات موجود را به گوش مسؤولین دو کشور رساندیم که در چندین مورد شاهد رفع موانع موجود شدیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل ادامه داد: در اوایل تیر ماه سال آینده نمایشگاهی را در شهر گنجه کشور آذربایجان خواهیم داشت که تلاش می‌کنیم بر خلاف نمایشگاه‌های قبل که نتیجه خاصی را در برنداشت این نمایشگاه دستاوردهای مطلوبی را برای کشورمان به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولین هیچ حمایتی از صادرکنندگان نمی کنند، گفت: از طرف مسؤولین سازمان توسعه تجارت و صنعت و معدن کشور هیچ راهکار و مشوقی در حوزه صادرات وجود ندارد و علاوه بر اینکه کمکی نمی‌کنند بلکه برخی کارشکنی‌های مالیاتی نیز بر صادرکنندگان تحمیل می‌شود.

 

48

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل