Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: صدف دو ساله در یک سناریوی مشابه آتنا بطور مرموزی ناپدید شد و دیروز جسد او در خرابه ای در نزدیکی خانه پدریش پیدا شد.

به گزارش اختصاصی گروه جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 12 نیمه شب روز چهاردهم بهمن را نشان می داد که مادر صدف دو ساله متوجه نبود دخترش می شود.
مادر این موضوع را با پدر صدف در جریان گذاشت و بلافاصله پدر و سایر اعضای خانواده برای پیدا کردن او بسیج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن ها هر جایی را که به ذهنشان می رسید مورد جستجو قرار دادند اما ردی از صدف نیافتند. خانواده صدف در اولین قدم موضوع را با هلال احمر در میان گذاشتند. 
رضا ظاهری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص عملیات جستجوی صدف به رکنا گفت: پس از گزارش مفقودی دختر دو ساله در روستای هارونی بخش لاران شهرکرد یک تیم واکنش سریع و یک تیم آنست شش نفره همراه دو خودرو و دو سگ زنده یاب راهی محل حادثه Incident شدند.
وی ادامه داد: نیروهای امدادگر کانال های آب اطراف محل حادثه و سایر نقاطی را که احتمال می رفت دختربچه به آنجا رفته باشد مورد جستجو قرار دادند اما متاسفانه هیچ ردی از او نیافتند. 
جستجوها برای یافتن نشانی از صدف ادامه داشت تا اینکه ظهر دیروز پلیس Police آگاهی خانواده صدف را در جریان سناریوی مرگ مرموز دخترشان قرار داد.
دایی صدف دراین باره به رکنا گفت: در آن شب زمانی که با صدای خواهرم که در خانه آن ها مهمان بودیم بیدار شدیم و متوجه گم شدن صدف شدیم، بلافاصله هلال احمر و بسیج را در جریان گذاشتیم و جستجوها آغاز شد.
وی ادامه داد: امروز ظهر به ما اطلاع داده شد که جسد صدف در خانه ای خرابه در همسایگی خانه پدری صدف پیدا شد. با توجه به اینکه در شب حادثه صدف در خانه بوده احتمال دارد کسی وارد خانه شده باشد و او را ربوده باشد.
تحقیقات برای روشن شدن علت مرگ این دختربچه زیرنظر ماموران دایره جنایی چهارمحال و بختیاری ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ توسعه اقامتگاه‌های بومگردی سرآغازی برای رونق گردشگری روستایی و مهم‌تر از همه دریچه‌ای برای خلق فرصت‌های جدید شغلی است و بی شک به گردش بهتر چرخ‌های اقتصادی کمک خواهد کرد.

روستای خالق آباد خدابنده که روزگاری 400 خانوار داشت این روزها نیمی از اهالی روستا برای کسب درآمد به شهرها رفته اند غافل از آنکه فرصت اشتغال زایی در روستاها بسیار است.

حالا در این روستا خانواده ای گوشه ای از خانه را برای اقامت میهمان مهیا کرده است که علاوه بر با ایجاد کسب و کار خانواده ای به توسعه روستا هم کمک می کنند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موجودات وحشتناکی که زیر ناخن انسان زندگی می‌کنند (فیلم)
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده‌اش در غزه
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی