Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در حالی بیش از 66 روز از زلزله شب یلدای کوهبنان سپری می‌شود، هنوز هم تعدادی از مردم مناطق زلزله‌زده این شهرستان در چادرها سکونت دارند.

مردم کوهبنان در 4 روز گذشته شاهد ناپایداری‌های جوی و بارش رحمت الهی بودند که از طرفی خوشحالی مردم شهرستان را در پی داشت و از طرفی هم برخی از خانواده‌ها بدلیل مشکلات موجود از جمله جا و مکان برای نگهداری وسایل منزل، فراهم نبودن شرایط برای کار بنایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نگرانی دارند.

از صبح امروز مردم شهر کوهبنان در حالی شاهد نزول رحمت الهی بودند که روزهای گذشته گرد و خاک ناشی از آوار برداری مشکلاتی برای شهروندان در پی داشت البته تا این لحظه بارش باران در مناطق زلزله زده کوهبنان با شدت ادامه دارد.
با کمک سپاه، بسیج و دفتر امام جمعه و قرارگاه امام رضا علیه السلام

 کمک های مردمی از جاهای مختلف بین مردم زلزله زده کوهبنان توزیع شده است امید می‌رود تا چند هفته آینده بحث کانکس و مشکلات مردم در کوهبنان به سرانجام برسد.

با توجه به روزهای پایانی سال جا دارد که شهروندان کوهبنانی و روستاهای زلزله زده هر چه زودتر نسبت به تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، اقدام جهت اخذ پروانه توسط شهرداری و دهیار‌ی‌ها و تهیه نقشه در نظام مهندسی و در نهایت تشکیل پرونده وام در بانک‌های عامل اقدام کنند تا از وام بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره بازسازی بهره‌مند شوند.

البته شرایط نامساعد جوی و سردی هوا باعث شده که طی روزهای گذشته کار بازسازی در مناطق زلزله‌زده کوهبنان روند کندی داشته باشد.

جا دارد خیرین با کمک‌های خود در راستای خرید کانکس و ساخت و ساز منازل مسکونی برای زنان سرپرست خانوار و مستاجرین کوهبنانی اقدام کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌مشهد، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد