Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیوگرافی و علت مرگ سری دیوی و عکس همسر و فرزندانش

 

بازیگر مشهور و فوق ستاره سینمای بالیوود امروز در دوبی درگذشت . وی برای شرکت در یک مراسم عروسی ، به همراه همسر و دخترش  در دوبی به سر میبرد . در ادامه این مطلب از ایران ناز علت فوت سری دیوی و تصاویر همسر و فرزندانش را میبینید . خانم سری‌ دیوى هنرپیشه نامدار هندی، در 54 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

سری دیوی کاپور بازیگر و تهیه کننده هندی در شهر تامیل نادو از جنوبیترین شهرهای کشور هند و  در 13 آگوست 1963 متولد شد .وی به علت حمله قلبی شدید در 24 فوریه 2018  درگذشت.

 

 

شری آما یانگر آیاپان (سری دیوی) در 13 آگوست 1963 در هند به دنیا آمد. پدرش وکیل بود و یک خواهر و دو برادر داشت.

 

 

سری دیوی در کودکی و بزرگسالی

 

او در سال 1996 با بنی کاپور تولید کننده فیلم و برادر بزرگتر آنیل کاپور و سانجی کاپور ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های جانوی و خوشی بود.

 

 

سری دیوی در کنار خانواده اش

 

کارنامه هنری سری دیوی

 

سری دیوی اولین ستاره زن سینمای هند بود و 5 بار جایزه فیلم فیر Filmfare را از آن خودکرد. او پردرآمدترین بازیگر سینمای هند در دهه های هشتاد و نود میلادی بود و به عنوان محبوب ترین بازیگر عصر خود شناخته می شد.

 

سری دیوی کار خود را از کودکی با بازی در فیلم” تونی” Thunaivan به کارگردانی “تیروموگام” M. A. Thirumugam در 4 سالگی شروع کرد و به بازی در نقش کودک ادامه داد تا در سن 13 سالگی اولین نقش بزرگسال خود را در فیلم “موندرو مودیچو”Moondru Mudichu ایفا کرد. در سال 2013 دولت هند جایزه افتخاری به دلیل حضور در صنایع سرگرمی را به سری دیوی اهدا کرد. سری دیوی درسال 2013 در نظر سنجی ملی شبکه CNN-IBN به عنوان بزرگترین بازیگر زن سینمای هند در 100 سال گذشته انتخاب شد.

 

 

سری دیوری در 24 فوریه 2018 در دوبی بعد از یک حمله شدید قلبی فوت کرد. او در زمان مرگ به همراه شوهر و دخترش “خوشی” برای شرکت در مراسم عروسی برادر زاده اش موهیت مروه به دوبی رفته بود. بعد از مدتی که شایعاتی مبنی بر دروغ بودن خبر مرگش پخش شد، برادر شوهرش سانجی کاپور مرگ او را تایید نمود.

 

 

سری دیوی و همسرش

 

او بازیگری را در سن چهار سالگی آغاز و دردوره‌هایی جزو برترین بازیگران زن بود، سرى دیوى در سال ۱۹۹۷ از این شغل کناره‌گیری کرد. وىاز طرف اعضای صنعت فیلم هند به عنوان یکی از مستعدترین بازیگران شناخته شده‌است.

 

 

دیوى در سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم اینگلیش وینگلیش دوباره به سینما بازگشت. این هنرپیشه سرشناس بالیوود در نهایت در ۲۴ فوریه ۲۰۱۸ درگذشت.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ علی کرمی دوشنبه _ بیست‌وهشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند، به‌دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل دریکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران پلیس به‌سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه، همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرارگرفته و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کارآگاهان توانستند باکارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قراردادند.

کرمی تصریح کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه‌ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد.

وی در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 737372

دیگر خبرها

  • استوری همسر بیرانوند از خاص ترین لحظه سال 1402 در جزیره کیش (عکس)
  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • (ویدیو) شوخی رشید با همسر مجریِ زنِ سرشناس روی آنتن زنده
  • چرا همسر «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • شوخی رشید با همسر مجری زن سرشناس روی آنتن زنده + فیلم
  • (ویدئو) شوخی آقا رشید با همسر المیرا شریفی مقدم روی آنتن زنده!
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • بیوگرافی هادی چوپان؛ اسطوره زنده‌ای که باید بیشتر قدرش دانسته شود
  • بهرام رادان پدر شد
  • بهرام رادان پدر شد/ عکس