Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرامی دبیرهمایش کاروفناوری گفت: این بازارچه با محوریت جشنواره نوجوان خوارزمی برای سومین دوره است که در دبیرستان شکوه خرم آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این بازارچه دانش آموزان دست سازه‌های خود را که با کمک مربیان و والدین برای درس کارو فناوری درست کرده اند وبه معرض عموم گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:بازارچه شامل ۱۲ غرفه بابیش از ۱۰۰۰ دست سازه است.

بهرامی افزود: هدف از برگزاری این بازارچه کارآفرینی است وبچه‌ها با انواع کسب وکار آشنا شوند.

وی گفت: این بازارچه تا ۹ اسفند ماه برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.

انتهای پیام/م

بازارچه کاروفناوری دانش آموزی در خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ صادق ستاری فرد افزود: این مکان‌ها به زمین چمن وامکانات بازی‌های هیجانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی مجهز خواهند شد و استان‌های محروم در اولویت هستند.

وی گفت: ۱۸۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در سال ۱۴۰۲ ايجاد شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت:با توجه به اينكه ۱۰۰۰ مدرسه ابتدایی هم سال آینده به سالن‌های ورزشی مجهز می‌شوند در سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در مدارس توزیع خواهد شد.

وی از استخدام ۱۹ هزار مربی پرورشی و تربیتی درآزمون استخدامی اردیبهشت سال آینده خبر داد و افزود: ثبت نام در این آزمون از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • برگزاری مراسم شکرانه عملیات دانش آموزی «میدان ۱۴۰۲» در مشهد
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • برپایی بازارچه دائمی مشاغل خانگی در فردیس
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • برپایی نمایشگاه تولید و عرضه صنایع دستی در خانه تاریخی زند
  • برپایی بازارچه موقت در میدان امام علی (ع) اصفهان