Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:45:44 GMT

لغزندگی و محدودیت دید در جاده های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۷۰۱۶

لغزندگی و محدودیت دید در جاده های خراسان رضوی

سرهنگ هادی امیدوار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در حوزه شهرستانهای مشهد، سرخس، چناران، احمدآباد، کاشمر، نیشابور، طرقبه شاندیز، فیروزه، سبزوار، رشتخوار، زاوه، جغتای و تربت حیدریه بارش باران سطح جاده ها را لغزنده کرده است.
وی گفت: در جاده های درگز- قوچان در گردنه های تیوان و کبکان، مشهد - چناران و قوچان - مشهد نیز مه گرفتگی و محدودیت دید گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و دقت کافی در مسیرها برانند.
خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است