Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این مسابقه عکاسی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان وهمکاری اداره کل حفاظت محیط زیست بهمن ماه امسال برگزار شد.

بر مبنای این خبر در پایان داوری مسابقه عکاسی ،13 اثر برگزیده و 5اثر برتر معرفی شدند.

لازم به ذکر است: در این مسابقه 78اثر به دبیر خانه ارسال شد که از این تعداد از صاحبان  5اثر برتر طی مراسمی با حضور مسئولین استانی در اداره کل حفاظت محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمار و رهاسازی ۱۲ پرنده وحشی در طبیعت شهرستان کلات

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست کلات از تیمار و رهاسازی ۱۲ پرنده وحشی از ابتدای امسال در طبیعت این شهرستان خبر داد.

مسعود معصوم شاهی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این‌گونه پرندگان جز پرندگان شکاری محسوب می‌شوند، گفت: این پرندگان شامل دلیجه، عقاب طلایی، سارگپه و شاه بوف بودند که پس از بازپروری و اطمینان از سلامتی با نظارت کارشناسان در زیستگاه‌های طبیعی رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند.

وی عنوان کرد: این پرندگان که به دلیل برخورد با کابل‌های برق و یا بیماری و دیگر عوامل دچار آسیب شده بودند توسط دوستداران محیط‌زیست و یا عوامل گشت محیط‌زیست کشف و تحویل محیط‌زیست شدند.

اداره حفاظت محیط‌زیست کلات عنوان کرد: نگهداری حیات‌وحش حتی به صورت موقت توسط شهروندان برخلاف آئین‌نامه اجرایی قانون شکار و صید است و زنده‌گیری، تیمار و رهاسازی حیات‌وحش نیاز به تجربه و تخصص داشته و قبل از رهاسازی باید سلامت آن توسط دامپزشک تأیید و در محل‌هایی با نظر کارشناسان مربوطه انجام شود.

وی گفت: این شهرستان دارای تنوع زیستی ویژه‌ای از جمله گونه‌های پرندگان شکاری است و این پرندگان نقش مهمی در هرم غذایی و حفظ و پایداری اکوسیستم‌ها دارند و جمعیت پرندگان، خزندگان، جوندگان، دوزیستان و حتی حشرات را کنترل کرده و از طغیان جمعیت آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

معصوم شاهی افزود: انتظار است شهروندان در صورت مشاهده هرگونه پرنده آسیب دیده مراتب را به اداره حفاظت محیط‌زیست کلات ۳۴۷۲۴۰۴۴ یا شماره تماس گویا ۲۴ ساعته ۱۵۴۰ و ۰۹۱۵۰۰۴۳۳۴۵ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایش شبانه روزی حفاظت از محیط زیست در گیلان
  • حضور ناخواسته سمندر لرستانی بر سفره هفت سین
  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • تشدید گشت‌های نوروزی محیط زیست در گیلان
  • تیمار و رهاسازی ۱۲ پرنده وحشی در طبیعت شهرستان کلات
  • شکارچی گراز در رضوانشهر به جریمه نقدی محکوم شد
  • آماده باش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • انتشار فراخوان پروژه حفاظت مشارکتی میش مرغ
  • دانە پاشی برای پرندگان در روستای گلاز اشنویە
  • دستگیری چهار گروه شکارچی در گرین کوه لرستان