Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تأکید بر اینکه مدیران دولتی مجریان قانون هستند گفت: مسئولان در اجرای برنامه‌های خود مطابق مر قانون عمل کنند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، شکرالله حسن بیگی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه تمام مدیران پس از جابجایی در دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی در مسندهای دیگر به‌کارگیری می‌شوند اظهار داشت: محمدی فرماندار وقت شهرستان قدس عملکرد خوب و بارز در این منطقه داشته و از سویی دیگر ناصر بخت نیز سوابق درخشانی را در کارنامه کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید مّر قانون را عمل کنند افزود: ما مدیران مجری قانون هستیم و تمام مسئولان نیز باید در اجرای وظایف و سیاست‌های کاری خود مطابق قانون عمل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: استانداری به‌ عنوان مجری سیاست‌های دولت و فرمانداران نیز به ‌عنوان ناظران اجرای برنامه‌های دولت در دستگاه‌های اجرایی هستند تا بتوانیم از این طریق مسیر خدمت‌رسانی را هموار و موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

حسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: حضور هوشمندانه مردم در شرایطی که افرادی به دلایل مختلف درصدد ضربه زدن به‌ نظام و کشور بودند، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و این مردم اثبات کردند تا آخرین لحظه پای ارزش‌های انقلاب می‌مانند.

وحدت رویه میان مدیران اجرایی گره‌گشای مشکلات است

در ادامه علی‌اصغر ناصر بخت فرماندار قدس با بیان اینکه مردم جز انجام وظایف و ارائه خدمات توقع دیگری از مسئولان خود ندارند اظهار داشت: شهرستان قدس به دلیل نزدیکی به پایتخت یک شهر مهاجرپذیر است و تحقق و شکوفایی مسائل اقتصادی در این شهرستان مورد توجه است.

وی با تأکید بر اینکه من قبل از ورود به شهر قدس یک فرماندار اصلاح‌طلب و پیرو خط امام هستم افزود: پس از ورود به شهرستان فرماندار تمام مردم این شهر بوده، رشد و تعالی این شهرستان با تلاش کلیه مدیران حائز اهمیت است.

فرماندار قدس با بیان اینکه فرماندار قبل از اینکه نماینده دولت باشد، نماینده حاکمیت است تصریح کرد: در ابتدا اجرای فرمان‌ها مقام معظم رهبری و سپس در جایگاه نماینده دولت مسئولیت اجرا کردن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت را دارم.

ناصر بخت با تأکید بر اینکه این انقلاب نیز تا زمانی که با تعامل و وحدت مسئولان توأم باشد آسیب نمی‌بیند گفت: وحدت رویه میان مدیران اجرایی گره‌گشای مشکلات است و امیدواریم بتوانیم در برنامه‌های کاری خود منافع مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

خسارت سنگین آتش‌سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد