Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک دانش می‌تواند مرکز شکوفایی اقتصادی و علمی شهرستان شود گفت: متأسفانه حضور شهرداری تهران و سایر معاونت‌ها موجب نابسامانی در این منطقه شده است. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، محمد محمودی شاه‌نشین در آیین تکریم و معارفه فرماندار قدس اظهار داشت: شهرستان قدس یکی از نزدیک‌ترین شهرها به پایتخت است که خوشبختانه زیرساخت‌های اولیه در این شهر به‌صورت مطلوب فراهم‌شده و به دنبال تحقق خدمات بیشتر در این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان قدس به نسبت سایر شهرستان استان تهران به لحاظ سرانه‌های مختلف، وضعیت مطلوب و مناسبی دارد افزود: خوشبختانه در زمان فرماندار وقت اقدامات خوبی پایه‌گذاری و اجرایی شده و درصدد هستیم تا بتوانیم خدمات و امکانات را در این شهرستان ارتقا دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی توسعه و ارتقا سطح حمل‌ونقل عمومی و ایجاد ناوگان BRT در مسیر مترو وردآورد و توسعه حمل‌ونقلی ریلی را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو خواند و تصریح کرد: شهرستان قدس یک شهر خوابگاهی اشت و بخش اعظم مشکلات مربوط به رفت و آمد شهروندان است که باید این مهم برطرف شود.

محمودی شاه‌نشین عنوان کرد: خوشبختانه بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان که پیش‌ از این عملیات ساخت آن متوقف ‌شده بود، با تلاش‌های صورت گرفته در یک سال و نیم اخیر 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با مکاتبات صورت گرفته با وزرای مرتبط درصدد جذب اعتبارت لازم و تسریع در روند اجرای این پروژه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها دیگر مشکل و دغدغه پرداخت حقوق کارکنانشان را ندارند تصریح کرد: خوشبختانه با واریز ارزش‌افزوده به‌حساب مستقیم شهرداری‌ها شاهد بهبود در عملکرد آن‌ها هستم و با اختصاص 1 درصد از ارزش افزود به حوزه بهداشت و درمان پروژه‌های درمانی و بهداشتی نیز با سرعت بیشتری ساخته می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مدیریت دوگانه در شهرک دانش افزود: دانش می‌تواند مرکز شکوفایی اقتصادی و علمی شهرستان شود اما متأسفانه حضور شهرداری تهران و سایر معاونت‌ها موجب نابسامانی در این منطقه شده است.

وی سپس به ایجاد طرح‌های توسعه اشتغال‌زایی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شهرستان قدس افراد زیادی در این طرح‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و امیدواریم که کارگروه اشتغال نیز با سرعت بیشتری وارد عمل شده و نسبت به ارتقای نرخ اشتغال در این شهرستان اقدام کنیم.

محمودی در پایان با اشاره به ساماندهی بافت فرسوده و مشکل اوقاف شهرستان خاطرنشان کرد: این دو موضوع یکی از چالش‌های اساسی شهرستان از دیرباز است که امیدواریم با تلاش مجموع مدیریت شهری و فرمانداری نسبت به نوسازی بافت فرسوده و واگذاری سند مالکیت به مردم شهرستان این مهم مرتفع شود.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب این استان، گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده، باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی اخیر، منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

کد خبر 6095708

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان