Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، چرخ سه شنبه، بیست و چهارم اسفند ماه، آخرین برنامه معمارانه چرخ در سال 95 است و به موضوع مهم «آسیب‌شناسی معماری و شهرسازی معاصر ایران» می‌پردازد و تلاش می‌کند آنچه تاکنون در این حوزه مطرح شده‌است را به اختصار جمع‌بندی کند. در این برنامه، شهریار ربانی، با دکتر مصطفی بهزادفر (رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران) و دکتر غلامحسین معماریان (استاد دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران) گفت‌وگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه چرخ، از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی مریم فیروزی و با اجرای شهریار ربانی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه شده است. کارگردانی این برنامه را مهدی برومند و سردبیری آن را حلیه صبورنژاد بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ورزش دست پر به استقبال نوروز می‌رود

برنامه «قهرمان ایران» که همان جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ از طریق مردم می‌باشد یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های شبکه ورزش سیما است که حدود پنج روز آخر اسفند ماه پخش آن به شکل زنده آغاز می‌شود و در ایام نوروز هم هر روز ساعت ۱۶از قاب شبکه ورزش پخش خواهد شد.

برنامه «مردان آهنین» یا همان قویترین مردان پس از سال‌ها انتظار به آنتن بر می‌گردد. این برنامه که در سال‌های گذشته چند فصل آن پخش شد طرفداران و بینندگان فراوانی دارد و قطعا فصل جدید آن که در نوروز ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ و با دو بار تکرار در ساعت‌های ۱۳ و ۱:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت طرفداران بی شمار خواهد داشت.

برنامه «نوروز فوتبالی» و گفتگو‌های جذاب آن با میهمانان حاضر در استودیو نیز در ایام نوروز از شبکه ورزش پخش می‌شود.
تهیه و اجرای این برنامه توسط تیم برنامه «شب‌های فوتبالی» است که از ۱ فروردین ماه هر روز ساعت ۱۴ حدود دو ساعت همراه فوتبالدوستان خواهد بود.

با توجه به مصادف شدن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ برنامه «جام رمضان» حدود ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

همچنین شبکه ورزش سیما با مستند سریالی و مستند‌های تک قسمتی که نخستین بار است از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود و پخش زنده رقابت‌های جذاب تمام تلاش خود را کرده تا با جدول پخشی جذاب و هیجان انگیز در ایام نوروز در کنار مخاطبان خود باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی ساعت ۲۰ امشب به شبکه نسیم می‌آید
  • خبر‌های رسانه؛ ۲۹ اسفند
  • شبکه ورزش دست پر به استقبال نوروز می‌رود
  • علیرضا افتخاری به «سرزمین شعر» می‌رود
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • چهارنقطه ایران جزو سوژه‌های مسابقه معماری و شهرسازی قرار گرفتند
  • گپ شب در رادیو نمایش
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • ‎شاعران ایران راهی «سرزمین شعر» می‌شوند/ پخش از ۲۶ اسفند
  • شاعران ایران راهی سرزمین شعر می‌شوند