Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اسحاق رودباری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در این نوبت 570 تیم عملیاتی با مراجعه به درب منازل افزون بر 100 هزار خانوار برنامه ایمن سازی کودکان علیه این بیماری را انجام می دهند.
وی ادامه داد: کودکان زیر پنج سال شمال سیستان و بلوچستان در این طرح از امروز تا هشتم اسفند علیه بیماری فلج اطفال واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل از عموم مردم منطقه سیستان خواست تا با ماموران بهداشت که به درب منازلشان برای واکسیناسیون مراجعه می کنند همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا فلج اطفال به عنوان یک بیماری ویروسی یکی از خطرناک ترین بیماری های عصر حاضر است که معمولا کودکان خردسال را مبتلا می کند و سبب فلج دائمی اندام های تحتانی به ویژه پاها می شود.
استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
این استان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با 2 کشور افغانستان و پاکستان دارد.
7316**3042
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل

 مهین جاودان  بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، از صبح امروز نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

 دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ روز باهدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است.

 وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان و بانوان کارآفرین شهرستان زابل به‌منظور ترویج استفاده از صنایع‌دستی، آشنایی بیشتر مردم با آنها، فاصله‌گرفتن از محصولات مشابه خارجی و حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین منطقه سیستان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است