Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:36:38 GMT

برگزاری یادواره 220 شهید شهرستان سیاهکل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۲۳۴

برگزاری یادواره 220 شهید شهرستان سیاهکل

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل امروز، 6 اسفند در جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری یادواره 220 شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس همکاری، همراهی و مشارکت همه ادارات و نهادها در هر چه بهتر برگزار شدن یادواره 220 شهید شهرستان را خواستار شد و اظهار کرد: به برکت اقتدار و عزت ناشی از ایثارگری ها و خون شهدا و همچنین رهبری حکیمانه ولایت فقیه تهدیدات دشمنان علیه کشورمان کارایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است که باید همواره آن را به یاد داشته باشیم.

این مقام مسئول، با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست، تصریح کرد: این منصب ها و مسئولیت ها که در آنها قرار داریم همه و همه از برکت خون شهدا است و باید قدردان خون شهدا باشیم.

اسلامی عنوان کرد: راه و آرمان های شهدا با گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همواره در میان مردم زنده بوده و یاد جانفشانی شهیدان و خانواده‌های آنان مورد تکریم و تجلیل ملت ایران قرار می‌گیرد.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه دشمنان هیچ وقت دست از سر ما بر نخواهند داشت و دلیل آن هم به خوبی مشخص و روشن است، یادآور شد: این کشور و نظام عاشورایی است و سیره شهدا از عاشورا نشات گرفته است و برماست که خون شهدا را پاس بداریم.

وی در پایان اضافه کرد: یادواره 220 شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان سیاهکل روز پنجشنبه، 10 اسفند 96 با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع سیاهکل برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان