Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان به علت وسعت استحقاق تقسیم شدن دارد، نکاتی راجع به دیگر مسائل این شهرها نیز بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد حمزه، نماینده مردم ۵ شهر جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، امشب(۶ اسفند)پس از بازدید خبرنگاران اعزامی بسیج رسانه از پروژه هیا اقتصادمقاومتی گفت: شرکت های معین اقتصادی مناطق هنوز آنطور که باید ورود نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه از ۵ شهرستان حوزه نمایندگی او کهنوج، قلعه گنج، عنبرآباد، رودبار جنوب و فاریاب تنها معین اقتصادی منوجان و قلعه گنج وارد عمل شده و پیشرفت کار نیز راضی کننده است؛ افزود:  شرکت گهرزمین به عنوان معین اقتصادی شهرستان منوجان، اطلاعات پایه ای را جمع آوری کرد که نشان از عزم ورود به این مسئله دارد.

 

 

حمزه با افزودن اینکه قرارگاه خاتم نیز به عنوان معین اقتصادی در شهرستان رودبار ورود کرده، تصریح کرد: ابتکار استاندار کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی تحولی در جنوب استان ایجاد کرد و در حالیکه پروژه های عمرانی در بسیاری از مناطق کشور تعطیل است اما این پروژه ها در جنوب استان با کمک معین های اقتصادی در حال اجرا است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در کشاورزی در حال حاضر در بازاریابی و فروش محصولات مشکل داریم و درست است تولید سنتی است و با کم آبی مواجه هستیم اما امکانات نگهداری و فرآوری و صادرات نداریم؛ درباره انتقال آب از صفارود هم گفت: این به صرفه کشور نیست و بهتر است برای شیرین کردن آب دریا و انتقال آن کمک کنیم که این پایدارترین راه است لذا باید در این طرح تجدید نظر شود.

 

نماینده شهرستان های جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی تقسیم پهناورترین استان کشور و استقلال جنوب به عنوان یک استان جدید، اظهار داشت: در این باره تابع تصمیمات کشوری هستیم گرچه اداره استان های بزرگ سخت است و در حال حاضر سه استان از جمله کرمان به دلیل وسعت، استحقاق تقسیم شدن دارند. 



وی با بیان اینکه آمایش سرزمینی برای کل کشور از جمله جنوب نداریم و خوب است یک طرح آمایش سرزمینی جدید مشخص و پتانسیل های هر بخش استان مشخص شود، افزود: آمایش توسط یک شرکت معتبر بین المللی را دنبال می کنیم. 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر